Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door Papalou
#3127395
voor mensen omgeving wageningen:
Mucho zit helaas op hypo hypo brok vanwege zijn maag/darmontstekingen en het niet verdragen van bot/.rauw vlees
Wil wat ruimte in vriezer voor mijn eigen moestuin-leftovers en heb in de aanbieding:

-konijnvlees van floris, 5kg lap, 20 euro
-eendenek van dogmeat, 2,95, kg of 8
-kwartel van dogmeat, 2,95, kg of 8

en heel veel orgaan, hart/nier/lever/pens van rund//geit/eend/kalkoen/lam

Ook nog gemalen mixen van kwartel en parelhoen (zelf gemalen) 2,95/kg

pb maar even als iemand iets wil overnemen!
Door signmodel
#3127589
Papalou schreef: voor mensen omgeving wageningen:
Mucho zit helaas op hypo hypo brok vanwege zijn maag/darmontstekingen en het niet verdragen van bot/.rauw vlees
Wil wat ruimte in vriezer voor mijn eigen moestuin-leftovers en heb in de aanbieding:

-konijnvlees van floris, 5kg lap, 20 euro
-eendenek van dogmeat, 2,95, kg of 8
-kwartel van dogmeat, 2,95, kg of 8

en heel veel orgaan, hart/nier/lever/pens van rund//geit/eend/kalkoen/lam

Ook nog gemalen mixen van kwartel en parelhoen (zelf gemalen) 2,95/kg

pb maar even als iemand iets wil overnemen!
jeetje vervelend,
ik heb net besteld
Door Thekla
#3128715
Hallo Gelderland,

Is er nog een levering in Gelderland gepland voor half Juli, wil graag bestellen, orgaan, velees en bot.

Dank alvast

Groetjes

Thekla
Door Anthraciet
#3140532
Het is heeeeeeel erg stil in dit topic, maar ik plaats het toch maar even  :biggrin2:

A.s. vrijdag 7 augustus ga ik waarschijnlijk kipkarkas halen en zou dan ook wat voor anderen mee kunnen nemen (binnen grenzen). Het zou dan 40 cent per kilo kosten (incl. vervoer naar -buurt van- Arnhem)

Met wat mazzel hebben ze ook nog wat hertenvlies te koop, maar dat moet ik nog horen.

Is er iemand die interesse heeft in de buurt van Arnhem?
En indien ja, om hoeveel kilo zou het dan gaan?
Gebruikersavatar
Door Bertine
#3140577
Anthraciet schreef: Het is heeeeeeel erg stil in dit topic, maar ik plaats het toch maar even :biggrin2:

A.s. vrijdag 7 augustus ga ik waarschijnlijk kipkarkas halen en zou dan ook wat voor anderen mee kunnen nemen (binnen grenzen). Het zou dan 40 cent per kilo kosten (incl. vervoer naar -buurt van- Arnhem)

Met wat mazzel hebben ze ook nog wat hertenvlies te koop, maar dat moet ik nog horen.

Is er iemand die interesse heeft in de buurt van Arnhem?
En indien ja, om hoeveel kilo zou het dan gaan?
Als je nog aan hertenvlies kunt komen wil ik wel een kilo of 10. Wat kost dat?

Het is in het hele vraag en aanbod erg stil vind ik............
Door Anthraciet
#3140589
Bertine schreef: Als je nog aan hertenvlies kunt komen wil ik wel een kilo of 10. Wat kost dat?

Het is in het hele vraag en aanbod erg stil vind ik............
Ik heb gevraagd of ze het nog hebben en wat het kost. Ik denk dat ik het morgen te horen krijg, dan laat ik het zsm weten.
De vorige keer hadden ze blokken van rond de 10 kilo, dus dat zou iig geen probleem moeten zijn.
Gebruikersavatar
Door Xerox
#3140600
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 668.0.html

In dit topic praat ik graag met alle regiogenoten over de aankomende levering van Slagerij West! Volgens de planning zitten mijn vriend en ik eind september midden in een verhuizing en ben ik dan (eenmalig) niet in de gelegenheid een levering te organiseren en te laten plaatsvinden.

Hopelijk kunnen we samen tot een (eenmalige) oplossing komen, zodat alle hondjes toch van vlees kunnen worden voorzien!
Door Anthraciet
#3141290
Vandaag is mijn moeder overleden, dus ik ga a.s. vrijdag niet rijden voor kipkarkas  :'(


Als het mee zit wil ik het volgende week vrijdag wel proberen, want ik ben er gewoon praktisch doorheen.
Maar helaas heeft hij op dit moment geen hertenvlees, dus het zou dan alleen om kipkarkas gaan.

Ik kom dan helaas niet in de buurt van de A28  :-\

De meest richte weg voor mij zou niet eens via de snelweg zijn, maar in de buurt van Lichtenvoorde/Aalten/Borculo zijn.
Maar als er veel vraag is wil ik wel terug rijden via de A12 en dan bij het Velperbroek stoppen.
Maar helaas niet voor 10 kilo aangezien het een omweg van ruim 50 km zou betekenen...
Gebruikersavatar
Door dreumelaartje
#3141301
Anthraciet schreef: Vandaag is mijn moeder overleden, dus ik ga a.s. vrijdag niet rijden voor kipkarkas :'(


Als het mee zit wil ik het volgende week vrijdag wel proberen, want ik ben er gewoon praktisch doorheen.
Maar helaas heeft hij op dit moment geen hertenvlees, dus het zou dan alleen om kipkarkas gaan.

Ik kom dan helaas niet in de buurt van de A28 :-\

De meest richte weg voor mij zou niet eens via de snelweg zijn, maar in de buurt van Lichtenvoorde/Aalten/Borculo zijn.
Maar als er veel vraag is wil ik wel terug rijden via de A12 en dan bij het Velperbroek stoppen.
Maar helaas niet voor 10 kilo aangezien het een omweg van ruim 50 km zou betekenen...
Gecondoleerd, veel sterkte!
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door