Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door sylvia
#31287
Katten zijn vlees eters.
Katten hebben niets aan groenten en granen.

Wij hebben sinds enkele weken Boris en die heeft zich vanaf dag twee iets aangeleerd om te doen en dat is ..... Als het baasje s'avonds thuiskomt en aan de tafel gaat zitten met zijn prakkie voor zijn snufferd om dan direkt aan de rand van zijn bord te gaan zitten en mee te gaan eten.Aardappel, groenten en een stukje vlees.
Maar als het vlees niet haalbaar is probeert hij zich scheel te eten aan de aardappel en de groenten ,ook al heeft hij net een bak carnibest op.
Ook een stukje droogbrood is geen probleem,hoewel minder fanatiek wordt het ook wel gegeten.
Heb ik nu gewoon weer een vreemde snoeshaan ??? Tijger deed en moord voor runderpens is ook niet echt het meest logische eten voor een kat, Boris eet dat dus niet,maar alles wat Boris nu eet hoefde je tijger dus echt niet voor te zetten. Ehhhh niet dat wij het voor boris voorzetten,Boris denkt gewoon wat van jou is is van mij ;D
Door Angelique
#31294
Misschien als je 'm eens wat vaker eten geeft dan 2 keer per week ;D :P
Door geer
#31297
Ik heb hier ook een roversbende. Doris zit op tafel, Saar ligt eronder.. Doris doet alsof ze slaapt, maar als je ook maar een seconde de andere kant op kijkt, mis je een aardappel, een sperzieboon, een paar slierten spaghetti of een karbonaadje ::) Helaas voor Doris moet ze, om haar gestolen goed veilig te stellen, eerst nog langs de hindernisbaan die Saar heet...en die neemt haar taak als voedselonderschepper ERG serieus ;D
Door ine
#31357
geer schreef: Ik heb hier ook een roversbende. Doris zit op tafel, Saar ligt eronder.. Doris doet alsof ze slaapt, maar als je ook maar een seconde de andere kant op kijkt, mis je een aardappel, een sperzieboon, een paar slierten spaghetti of een karbonaadje ::) Helaas voor Doris moet ze, om haar gestolen goed veilig te stellen, eerst nog langs de hindernisbaan die Saar heet...en die neemt haar taak als voedselonderschepper ERG serieus ;D
Doris zit bij mij geoon AAN tafel en eet netjes zijn bordje leeg!!! ;D ;D ;D
Dit was even OFF-topic!! :P
Door sylvia
#31358
Angelique schreef: Misschien als je 'm eens wat vaker eten geeft dan 2 keer per week ;D :P
vaker dan 2 keer per week :o ja hallo ik heet geen Rotschild ;D
Door geer
#31359
Ine schreef:
Doris zit bij mij geoon AAN tafel en eet netjes zijn bordje leeg!!! ;D ;D ;D
Dit was even OFF-topic!! :P
;D ;D ;D
Door Angelique
#31435
sylvia schreef:
vaker dan 2 keer per week :o ja hallo ik heet geen Rotschild ;D
Wie is dat nu weer ???
Door sylvia
#31469
Angelique schreef:

Wie is dat nu weer ???
das een mega ,giga ,mega rijke familie ;D
zo'n Familie die D.Trump nog als een goudzoeker zien ;D ;D
Laatst gewijzigd door sylvia op ma 15 dec 2003, 19:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Angelique
#31519
sylvia schreef:
das een mega ,giga ,mega rijke familie ;D
zo'n Familie die D.Trump nog als een goudzoeker zien ;D ;D
Ohh, oom Piet, zeg dat dan gewoon ::)
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door