Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3122530
Behandeld door  : TransIP Domein Registratie
Direct tel. nr.      : 088 - 452 71 31

Openstaande vordering,

Geachte mevrouw/heer.

In de bijgevoegde factuur verwijzen wij u naar de eerder ontvangen herinnering(en). Wij stellen u hierbij
de gelegenheid om het verschuldigde bedrag van €93,50 met rente binnen 14 dagen te voldoen op
ons IBAN-rekeningnummer NL50ABNA0471467210 t.n.v. St. Derdengeleden Intrum Justitia Nederland B.V.
onder vermelding van het referentienummer.

                                                           

Blijft betaling uit, dan zijn wij genoodzaakt cliënt te adviseren om over te gaan tot het opstarten van een
gerechtelijke procedure. De kosten die hieruit voortvloeien zullen geheel voor uw rekening komen.
U kunt hiervoor de gegevens gebruiken die op de factuur staan vermeld. U kunt hier
ook terecht voor overige vragen.

Hoogachtend,

Intrum Justitia




                    De buitengerechtelijke incassokosten kunnen zijn verhoogd met btw in het geval dat de schuldeiser een niet
                                                      btw-plichtige ondernemer is in de zin van art. 7 en 11 van de Wet op de omzetbelasting 1968

                                        Intrum Justitia Nederland BV    Handelend onder de naam Intrum Justitia
                                                Postbos 84096 2508 AB Den Haag    H.R. Den Haag 27134582
                                                              BTW nr. NL008488666B01    Lid van NVI
                                                                                                                                                                   



2 de mail.....
Door Ponneke
#3122531
Hier moet je helemaal niets mee.
Hier krijgen we ook mails van openstaande boetes etc.
is allemaal oplichterij.
Indien er werkelijk een vordering is...krijgt men dat per brief. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Thea
#3122542
Ik had er ook weer 2 achter elkaar van ING.
Dat ik direct nieuwe passen moest aanvragen omdat deze niet goed beveiligd zouden zijn en n iet aan de nieuwste mogelijkheden kunnen.
Je moet dan nieuwe pas aanvragen via de mail en de tancode die dan komt doorgeven >:(
Gelukkig ben ik slecht van vertrouwen via mail ;D ;D
Sinds ik een website heb, komen die mails met regelmaat.
Ik stuur ze door naar de [email protected]
Door lianneke
#3122584
Me and my boys! schreef: van diverse banken krijg ik ook mails met onzin......
maar dit heb ik niet eerder meegemaakt
Heb ik ook gehad. Ik schrok eerst maar ff gegoogeld en toen kwam ik er achter dat het vals is.
Gebruikersavatar
Door Dwarreltje
#3122600
Inderdaad oplichterij, maar hier op het werk krijgen we ze zelfs per post! Dus denk niet te snel als zoiets per post komt, dat het dan wel zal kloppen...
Vertrouw je onderbuikgevoel als je er niets van weet/snapt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door