Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door pup
#311679
Onze pup van bijna 9 weken wil geen gewoon water drinken, geen druppel ???
Hij plast wel ieder uur en poept ook goed.
Hij krijgt 4 maaltijden per dag, 2 x ff en 2 x CB.
Tussendoor appeltje, mandarijntje en soms een pensstaafje.
Na 2 dagen heb ik bij het water een klein scheutje melk bij gedaan en jawel hoor, hij dronk eindelijk :D
Dit wil ik niet blijven doen, maar vind het wel belangrijk dat ie blijft drinken. Hoeveel moet een pup eigenlijk drinken en hoe krijg ik hem aan zuiver water?
Door rees
#311697
Alle 5 de honden hier drinken maar heel weinig water
ook de jongste van 12 wkn bijna niet.

Ze krijgen vers vlees groente en fruit

daar halen ze genoeg vocht uit denk ik .

Zou het anders niet weten :-\ :)
Door EvitaP
#311789
Misschien vindt hij water uit de sloot en regenwater veel lekkerder. :) Mijn honden vinden dat in elk geval wel. Het lijkt dan alsof ze nooit drinken krijgen van mij ::)
Volgensmij krijgen ze er ook een 'sterke' maag van, alleen in de zomer moet je oppassen vanwegen die blauwalg geloof ik.
Door Laura2004
#311804
Mijn honden drinken ook nauwelijks. Soms drinken ze een beetje als het een beetje warm is en ze hebben een lange fietstocht achter de rug.
Door Nelly
#311902
Hier wordt ook niet zo gek veel gedronken en nog het minste door Andor (de jongste) en als ze al drinken, dan liefst vijverwater :P
Door tieneke
#311906
Hier drinken ze best redelijk,zeker als ze hun speelkwartiertjes/uurtjes achter de rug hebben.
Dan zie je van die lange lappen in hun drinkemmertje verdwijnen ;D :P
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door