Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

[quote="Hitam"]
O, topic bijna gemist. Ik kom. Ik weet nog niet wie ik meeneem. Vorige keer met Umai ging wonderbaarlijk goed. Maar ik blijf het spannend vinden. Ik neem de lijn mee zodat ik haar aan kan lijnen als ik het niet vertrouw.
En Gina kan ook mee en misschien wel Emma. Voor haar zou het wel goed zijn.
Maar niet alle drie. Dus dat wordt nu dubben.
Het tempo is nooit hoog en we gaan nooit heel erg ver. Doorgaans doen we 1,5 uur over een afstand die ik normaal in 3/4 uur zou lopen.
En met de drukte valt ook heel erg mee.

En hebben we al eten?
[/quote]

[quote="Lizetta"]
oh leuk, denk dat ik wel kom met mijn 2 guppen. die zijn gewend aan grote groepswandelingen

moet wel los zijn, anders is Kimo een draak... bij een Oostenrijkse Pinscher wandeling gaan er ook 50 honden los. Oostenrijkers staan erom bekend dat ze niet zo happig zijn op andere honden, toch nog nooit problemen geweest.

[/quote]

[quote="Hope"]
Ik ga mee!

Mocht het te ver worden, dan loop ik wel zelf een korter stuk.
[/quote]

en wat nemen jullie mee voor de picknick?
[quote="janninneee"]
Hmm jammer geen vervoer!
[/quote]

misschien kan en wil iemand je ophalen bij een stationnetje?
ik heb zelf ook een chauffeur geregeld en helaas haar auto al vol gestampt met mijn honden
[quote="signmodel"]
misschien kan en wil iemand je ophalen bij een stationnetje?
ik heb zelf ook een chauffeur geregeld en helaas haar auto al vol gestampt met mijn honden
[/quote]

Haha dat zou wel kunnen!
Liz vind het rozendaalseveld heerlijk!!

Dus als er iemand is die me in Arnhem of Velp ofzo op het station kan ophalen gaan wij mee
Door Borke
[quote="Joyce1985"]
Ik houd het topic even in de gaten.
Lijkt me wel erg leuk!

Alleen vind ik 3 uur rijden (in totaal) wel erg veel voor maar 1,5 uur lopen  :biggrin2:
Ik en mijn 3-tal houden wel van een flinke wandeling.

Ik kan natuurlijk ook vanuit Den Haag lopen naar Rozendaal!  :lolabove:

Harry heeft wel "iets" om z'n nek tegen het jagen, als hier bezwaar tegen is ga ik uiteraard sowieso niet mee.
De band staat wel uit, maar hij moet 'm wel om. (Zo slim is hij dus niet  :P ).
[/quote]
Voorgaande keren hebben wij nog langer doorgelopen, vaak zijn daar wel wat mensen voor te porren, die jonge en actieve honden en bazen hebben.

Sofi draagt ook een stroomband en die staat ook gewoon aan. We gebruiken hem bijna nooit, maar hij is er wel. Die heeft ze al 7 jaar en zo is ze ook altijd meegeweest naar BP wandelingen.

Ik denk niet dat wij meegaan.
Ik heb wat gemengde gevoelens bij een BP wandeling daar, omdat  die BP wandeling daar toen  Borke's laatste wandeling was in 2011 vlak voordat hij stierf.

Maar ik kan het iedereen aanraden om mee te gaan!
Het is altijd heel gezellig, zowel het wandeln als de picknick.

Als je ervan houdt om in een flink tempo te wandelen met je honden, dan valt het je wellicht wat tegen, want het tempo ligt vaak laag (en dat zeg ik en wij lopen al niet in hoog tempo).

Ik kan me niet herinneren dat er ooit incidenten geweest met al die honden daar, het ging altijd goed.
Door Pauline
Ook ik denk niet dat we meegaan, maar ik houd een slag om :-\ de arm. Joep loopt natuurlijk op een slakken tempo en de manier waarop hij loopt lokt vaak, voor mij, pijnlijke reacties op. Weet nog niet of ik daar op dat moment tegen kan, dus houd ik het in reserve.

Moet alleen als ik wel meega nog wel bedenken hoe ik het oplos....... Joris is echt nog niet toe aan een bejaarden rondje, Joep wel! We gaan het zien en beleven wat het wordt..,
Door Ruisje
[quote="janninneee"]
Haha dat zou wel kunnen!
Liz vind het rozendaalseveld heerlijk!!

Dus als er iemand is die me in Arnhem of Velp ofzo op het station kan ophalen Afbeelding gaan wij meeAfbeelding
[/quote]
Als ik ga en dat hangt af hoe het dan met Henny gaat, dan kunnen wij wel samen gaan. Henny gaat toch niet mee. Alleen moet je dan een beetje mijn kant op zien te komen. :biggrin2:

Maar het is nog onder voorbehoud!

Edit: het wordt wel proppen in 't bussie ;D
[quote="Ruisje"]
Als ik ga en dat hangt af hoe het dan met Henny gaat, dan kunnen wij wel samen gaan. Henny gaat toch niet mee. Alleen moet je dan een beetje mijn kant op zien te komen. :biggrin2:

Maar het is nog onder voorbehoud!

Edit: het wordt wel proppen in 't bussie ;D
[/quote]

Jou kant op komen is geen probleem :p
Ik neem er dan maar 1 mee, Lola of liz! Lola moet rond die tijd loops worden en wat liz doet geen idee hahaha!
Door Dian
[quote="Lizetta"]
Ik kan evt. iemand meenemen vanuit Utrecht/Zeist. Max 1 persoon met 2 honden.
[/quote]

zou ik dan met je mee kunnen rijden?? Ik woon in Nieuwegein. Het is voor mij de eerste keer dat ik weer een heel stuk alleen rijd. Misschien is het verstandiger om mijn energie daar dan niet in te steken. Ik heb 2 kleine honden.......
Door Dian
[quote="Kim_S"]
Klinkt leuk!

Even kijken hoe de planning is tegen die tijd.
Als ik meega is dat in ieder geval zonder hond, ze zijn niet geënt tegen rabiës dus ze mogen de grens niet over.
[/quote]

je mag mijn Laddy wel lenen........... die wil vast graag de grote wandeling doen........ Rakker vindt alles goed, als hij maar buiten mag zijn............... :biggrin2:
[quote="renate1982"]
Hmm dit zou wel goed zijn voor Lilly zo'n groep honden, maar dan zou ik met haar met het openbaar vervoer moeten :-\
[/quote]

Als wij gaan, waarschijnlijk wel, zou je vanaf station Zwolle met ons mee kunnen rijden.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door