Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door tieneke
#309274
Vanmiddag heb ik een paar kilo verse wijting gekocht voor de nollebakmonsters :P
Op de vraag of de verkoper van de viskraam wat visafval had werd ja gezegd!
Tasje werd vol met afval gedaan en de verkoper vroeg of het soms zeehonden waren dat ze rauwe vis kregen ::) ::)
Thuis aanbeland heb ik de verse vis ingevroren en het tasje met gratis afval geopend....wat er toen uit kwam! :o :o
Er lagen een stuk of 6 koppen in en nog wat tongfilet...
Jaco voelde de bui al hangen en was ineens verdwenen ???
De nollebakmonsters vonden het wel heel lekker ruiken.
Tinus liep eerst een paar keer nerveus heen en weer met een grote vissekop in zijn bakkes ;D ;D
Toen hij genoeg verzameld had kon het vreetfestijn beginnen :P :P
Tara had een vissenkop zo geplet dat ie een paar keer dunner was dan bij aanvang....na een kwartier was het speelkwartiertje over en was alles op!
Zelfs de oogjes....burp! :P ;D ;D
Door tieneke
#309289
Angelique schreef: Ja LOL herkenbaar ;D
Eten ze de wijting bij jou? hier halen ze daar het snotje voor op :-\
Nee he?!!! :o :o
Ik heb die wijting meteen ingevroren en niet geprobeerd.....oh...oh.... ::) ::)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#309297
tieneke schreef: Nee he?!!! :o :o
Ik heb die wijting meteen ingevroren en niet geprobeerd.....oh...oh.... ::) ::)
je kent toch wel het spreekwoord: Wijting is voor de poes ??? ;D
Door tieneke
#309299
Angelique schreef: je kent toch wel het spreekwoord: Wijting is voor de poes ??? ;D
Nee......maar nu wel ;) ;D ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#309355
Angelique schreef: je kent toch wel het spreekwoord: Wijting is voor de poes ??? ;D
en die vinden het heerlijk ;D
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#309458
Hier vinden ze wijting heerlijk, hoor!
Maar die ene van mij heeft ook nog echt nergens haar neus voor opgehaald, die lust letterlijk alles! De andere heeft dan zoiets van, als je het opeet zal ik dat ook maar doen, maar dat gaat niet altijd met overtuiging.
Door tieneke
#309546
mb schreef: Hier vinden ze wijting heerlijk, hoor!
Maar die ene van mij heeft ook nog echt nergens haar neus voor opgehaald, die lust letterlijk alles! De andere heeft dan zoiets van, als je het opeet zal ik dat ook maar doen, maar dat gaat niet altijd met overtuiging.
Ik zal ze dit stukje eventjes laten lezen ;)
Hopelijk zijn ze dan overtuigd! ;D
Door the dude
#310225
hier lust hij alleen wijting als ik het heel erg klein heb gehakt. Ik moet ook net zoveel moeite doen om het hem te laten eten als vroeger met een bak brokken.
Door tieneke
#310905
the dude schreef: hier lust hij alleen wijting als ik het heel erg klein heb gehakt. Ik moet ook net zoveel moeite doen om het hem te laten eten als vroeger met een bak brokken.
Ik geef het eerst heel,kan ik het altijd nog in hapklare stukken snijden.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door