Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#3049104
Hallo allemaal,

Hier zijn we weer eens. 3x daags 0,60 mg Propalin werkt niet meer, lekt er dwars doorheen. Andere medicatie helpt helemaal niet. Graag de naam van ondersteunde homeopathische middelen. Iets van Bloem?? Een luier is lastig i.v.m mijn eigen lichaamelijke beperkingen. Dweilen, schoonmaken etc. Ook...dus.... :-\ :'( Angelique of Lizzy of anderen tips ideeën?
#3049203
Ik heb geen ander idee , maar ik wil wel even mijn verhaal met je delen.
Maxi , teef , gesteriliseerd , inmiddels bijna 15 jaar, is 2 jaar lang incontinent geweest , en kreeg hiervoor ook propalin.
Omdat dat niet meer genoeg hielp ben ik naar de dierenarts gegaan voor wat anders. Het andere middel had meer bijwerkingen , en om zeker te weten of Maxi dat aankon hebben we een algemeen bloedbeeld laten prikken. Uiteindelijk bleek ze dus een chronische pancreatitis te hebben , kreeg ze zymoral voor[voedingsenzymen] en haar incontinentie was over!
Bij haar is het er heel langzaam ingeslopen dat ze meer ging drinken. Dat viel ons niet echt op.

Misschien heb je hier wat aan...sterkte verder!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door