Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door trusty
#305456
??? Ben begonnen met een maaltijd kvv , andere maaltijd vers vlees en fijn gemaakte groente en wat Hütekase en nog een deel de Technical brokken erbij.
Honden zijn 8 jaar.
Zou ook graag vis willen geven,hoe kan ik dat voorzichtig proberen?
Gebruikersavatar
Door Nitus
#305641
Neem eerst eens sardientjes en knip die in kleine stukjes, groentes erdoor en je hebt een heerlijk maaltje ;).
Je kan ook sardientjes uit blik geven (wel even de olie afgieten).
Eten de honden de sardientjes in stukjes, dan kun je proberen of ze ze in hun geheel op willen eten.
Ik zou de brokken trouwens weglaten ;).
Door Lizzy
#305680
Ik zou beginnen met sardien. Geen idee hoe zwaar jouw hond is, maar begin er eens met 1 a 2. Je kunt dat bijv. mengen met wat groente en kwark/huttekase en desnoods een blikje zalm.
Door Lizzy
#305913
trusty schreef: kunnen dat ook verse sardientjes zijn of beter uit blik? ???De honden zijn rond de 25 kilo
Ik vind verse/rauwe sardientjes beter. Deze kun je met kop en graat geven. Maar, veel honden moeten erg aan de smaak wennen en het leren eten. Vandaar dat je het beter de eerste keer in stukken kunt knippen en kunt mengen met bijv. groente en huttekase.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door