Moderator: Lizzy
Hope schreef: Het gaat weer goed. Schiet mij maar lek.Ik heb het vaker gehoord, jeuk van paard dus tja het kan goed de nieuw boos doener zijn. Sterkte, ik lees weer mee.
Ik ga toch weer paard voeren om te kijken of het dat wel was, omdat zijn huid nog altijd mooi wit is en die bij het voeren van eend knalrood werd.
Krijgt hij dan weer jeuk dan kan hij dus niet tegen paard lijkt me.
Ramses1 schreef: Ik heb het vaker gehoord, jeuk van paard dus tja het kan goed de nieuw boos doener zijn. Sterkte, ik lees weer mee.Ik twijfel nu. Als ik nu weer paard ga toevoegen en het gaat weer mis blijf ik erg lang sukkelen met zo'n karig menu.
Hope schreef: Ik twijfel nu. Als ik nu weer paard ga toevoegen en het gaat weer mis blijf ik erg lang sukkelen met zo'n karig menu.Maar zalm kun je maar heel weinig toevoegen, zo'n 1 keer per week. Bovendien bevat kweekzalm onwijs veel zooi. Ik zou dan nog eerder voor fazant of duif gaan.
Is het niet verstandiger om nu zalm te gaan geven en kijken hoe dat gaat? Dan kan ik later, als ik wat meer soorten heb, alsnog paard gaan toevoegen. Als zalm goed gaat kan ik bijvoorbeeld nog haas proberen. De wilde fazant uit het dorp ligt ook al in de vriezer, evenals wat wilde duif.
Wat zouden jullie doen?
Lizzy schreef: Maar zalm kun je maar heel weinig toevoegen, zo'n 1 keer per week. Bovendien bevat kweekzalm onwijs veel zooi. Ik zou dan nog eerder voor fazant of duif gaan.Tja, daar heb je ook weer een punt.
Hope schreef: Tja, daar heb je ook weer een punt.Ja, ik zou daar visolie bij gaan geven maar ik zou dat wel beschouwen als iets nieuws dat je toevoegt.
Dan ga ik starten met fazant.
Wordt het tijd om dan visolie bij te gaan geven?
De droge huid krijg ik niet opgelost![]()
Lizzy schreef: Ja, ik zou daar visolie bij gaan geven maar ik zou dat wel beschouwen als iets nieuws dat je toevoegt.Ja, dat begrijp ik.
Hope schreef: Ja, dat begrijp ik.Ik kom iedere keer weer terug bij Solgar. Ik probeer geregeld iets anders maar dan vind ik Solgar toch weer de beste. I-Herb is your best friend
Wat is een goede visolie?
Heeft iemand nog een tip hoe je een hond supplementen kan geven in tabletvorm?
Nelson is echt een stuntman. Hij krijgt de kleinste stukjes uit zijn vlees gevist en spuugt die altijd uit. Of hij verstopt ze in zijn bench.