Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Ejka
#304575
Ik geef al een paar weken kvv en af en toe een vleugel of een kippenpootje. Wel met een hamer plat geslagen.
Afgelopen weekend een hele kip gegeven wel beetje bij beetje en platgeslagen. En een groentemix erdoor gedaan van witlof,komkommer en wortelen.
Dit gaat er goed in. De dagen dat ik kvv geef staat ze te kijken komt er niet meer. Vandaag heeft ze zich zelf geholpen. We hebben hier ook kippen en hanen los lopen. En ze heeft er eentje op haar menu gezet. Tot groot verdriet van mijn zoontje. Het was zijn lievelingskip. Maar nu is ze wel erg dik en rond. Wat doe ik nu morgen.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#304596
Heb je haar wel gestraft, het kan niet de bedoeling zijn dat ze je kippen opeet :-\

wat je morgen doet....gewoon kvv geven, of die kip moet zo zwaar zijn geweest dat ze voor twee dagen genoeg heeft...
Laatst gewijzigd door sylvia op do 14 apr 2005, 23:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#304696
Ahhh, sneu voor de kip.... Maar ja, als het een grote kip was.., ik weet niet hoe groot jouw hond is maar als het echt een erg grote maaltijd was: dan zou ik zelf vandaag niks geven.
Door EvitaP
#304887
:o die denkt ook wat een service zoveel maaltijden ;)
Maarja hopen dat het bij die ene kip blijft...
Even een vraagje wat heeft ze met de veren gedaan?
Door Nelly
#305390
EvitaP schreef: :o die denkt ook wat een service zoveel maaltijden ;)
Maar ja hopen dat het bij die ene kip blijft...
Even een vraagje wat heeft ze met de veren gedaan?
Ben er bang voor.... :-\ Als ze eenmaal weten hoe het moet, en wat een makkelijk maaltje een kip is... :-\ Enfin, help je hopen dat het goed gaat.
Door Ejka
#305402
Genoeg veren gevonden en nog een deel van die kip natuurlijk. Is gewoon van achteren begonnen. Heeft gisteren niet veel gedaan als slapen dat wel. Maar hoe bedoelen jullie voorzichtig beginnen. ;) Ze is nog maar 13 weken dus dat belooft nog wat.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door