Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
M.P schreef: hoiWaarom?
ik ga mijn eerlijk antwoord hierover geven.
ik zou graag willen weten waarom jou honden buiten moeten zijn en niet in huis.
ik vind persoonlijk dat een hond toch wel 's nachts binnen mag....zo veel mogelijk bij het gezin , het zijn toch huishonden voor iets!
hier slaapt er eentje in de kleerkast , de ander op bed , en eentje houd van de vuile was......
ik vind dat altijd zo erg als honden buiten moeten slapen.
groetjes geert
Aquillo schreef: Leg er lekker een paar schapenvachten in. Als het koud is kunnen ze zich daarop warm houden. En misschien een idee om je tuinhuisje te isoleren? En in plaats van een mand een lekkere oude bank neerzetten met zachte kussens en daarop de schapenvachten..Zitten ze hoog droog en warmSchapenvachten zullen lekke warm zijn, maar als ze ze opeten ben je verder van huis! De hond van een vriendin heeft kantje boord gelegen en spoedoperaties moeten ondergaan door het eten van een vacht. Ook zij dacht wat jij dacht!![]()
Angelique schreef: Jemig Lida, waar heb je dit topic (uit 2011) nou opgeduikeldstond om de een of andere reden bij mij bovenaan![]()
![]()
Angelique schreef: Jemig Lida, waar heb je dit topic (uit 2011) nou opgeduikeld![]()
![]()
Lida. S schreef: Mijn grote honden slapen bijna allemaal buiten dat vinden ze prettig. Ook in de winter. De kleintjes slapen in principe binnen in huis, maar m'n kleine dwerktekkel wil altijd perse bij haar grote vriendin zijn. Midden in de winter met sneeuw had ik haar opgesloten in de schuur omdat ik het echt te gek vond, maar ze is door het kattenluik naar buiten gegaan en heeft bij de grote hond in het buitenhok geslapen. Daarna heb ik er maar geen moeite voor gedaan en nu slaapt ze bijna altijd buiten. Ze moeten wel een goed hok / slaapplek hebben. Droog, schoon, uit de wind, maar dat spreekt voor zich. Ik heb stro in het hok dat vinden ze lekker, maar één van de honden slaapt / ligt vaak gewoon in de sneeuw en laat zich rustig half onder sneeuwen
Lida. S schreef: Mijn grote honden slapen altijd buiten, ze mogen de boel bewaken. De kleintjes slapen binnen, behalve mijn dwergteckel. Die smeert hem door het kattenfluisteraar naar buiten en ging altijd bij Zijn grote vriendin in het hok liggen. Deze grote hond is er nu niet meer, maar t teckeltje slaapt nog steeds buiten. Ze wil niet anders. Ik heb voor haar een goed geïsoleerd hok, propvol met vachten, kleden en kussens. Als ik haar smorgens roep is ze altijd warm.
Angelique schreef: Jemig Lida, waar heb je dit topic (uit 2011) nou opgeduikeldHet Leuke is dat Lida met tussenpoze van 3 jaar gewoon nog een keer exact hetzelfde antwoord geeft![]()
![]()