Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door doranto
#3036555
:hi:
Onix schreef:
Ik kan veel van jullie te leren en wil ook nog even zeggen dat ik het top vind hoe jullie met elkaar omgaan. Over het algemeen met veel respect, praktisch alle vragen wordt antwoord gegeven (ook als ze al 100 x gesteld zijn) en jullie denken onwijs lief met elkaar mee. Dat is op andere fora wel eens anders.  O0 O0
Dat is precies de reden dat ik alleen nog op dit forum zit...
Ik vermoed overigens dat dit niet in de laatste plaats een verdienste is van de moderatoren hier.  :thumbsupup:
Door Martine-Tom
#3036643
Doranto schreef: :hi:

Dat is precies de reden dat ik alleen nog op dit forum zit...
Ik vermoed overigens dat dit niet in de laatste plaats een verdienste is van de moderatoren hier.  :thumbsupup:
Ik ook hoor, al vind ik het wel grappig want als ik aan andere mensen vertel dat ik hier kom krijg je juist vaak als commentaar dat men hier zo streng is en zo bot kan reageren...
Ik ervaar het meer als eerlijk en zakelijk, niet om de feiten heendraaien wat op andere fora juist zovaak gebeurd, en ik vind dat wel fijn eigenlijk!  :)

OT: Welkom hier!
Door Mowgli
#3036669
Welkom :)
Anne in Duitsland schreef: Welkom! Heeft nog niemand om foto's gezeurd? *verbaasde smiley* :biggrin2:
+1
Gebruikersavatar
Door Onix
#3036710
Mowgli schreef: Welkom :)+1
Zal er vanmiddag even voor gaan zitten om wat foto's in een online album te zetten. Beloofd!

Bedankt voor alle welkom. En wat betreft de eerlijkheid die waarder ik juist enorm. Net als de wil om je goed te informeren over een onderwerp. Verder te kijken dan je neus lang is. Voor zover ik hier kan lezen wil iedereen het beste voor zijn dier. En dat je dan af en toe predikt voor eigen parochie is niet meer dan normaal. Natuurlijk wordt er kritisch gereageerd op een advies van een gemiddelde dierenarts (om maar eens iets te noemen) Ik denk dat regulier en op natuurlijke basis, of we het nu over geneeskunde hebben of over een ander onderwerp elkaar niet uitsluiten, maar elkaar juist heel goed aan kunnen vullen.

Zo lang je maar respect blijft houden voor elkaars mening en ook kan zeggen "we agree to disagree" is er niks aan de hand. En volgens mij gaat jullie (en de mods) dat prima af!

Edit: tikfout
Laatst gewijzigd door Onix op di 09 dec 2014, 13:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Onix
#3036727
Ziezo, foto's van mijn knappe man.

Onix vom Santé's Home

Thuis

Afbeelding

Afbeelding

En aan het werk

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door doranto
#3036832
keetje schreef: Zo, dat is zeker een mooie kerel! :smitten:(De hond dus. ;) )
ff voor de duidelijkheid  ;D
Door Nynke
#3036903
vind de kerel ook wel leuk  :biggrin2:

De herder lijkt sprekend op de overleden hond van een goede vriendin van me  :'(
Gebruikersavatar
Door joel
#3036910
welkom hier en wat is Onix een prachtige hond!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door