Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Jantina
#3035435
De boom? Hier geen grote dit jaar maar 2 kleintjes op veilige hoogte voor hond en net lopend kind. Het was het me niet waard om heel de dag politie agent te spelen voor een boom. Heb ze vandaag gehaald en nu het staat  is het eigenlijk ook wel leuk. Wordt het bij jullie wel weer een spektakelstuk?
Gebruikersavatar
Door **Marjolijn**
#3035437
Hier komt de houten boom weer te staan. Nu de ren er nog niet staat past het allemaal net.
Wilde het eerst niet doen maar dat is ook weer zo ongezellig.
Morgen gaan we aan de slag
Door Borke
#3035440
Hier een manshoge witte houten kerstboom met lichtjes en ornamenten en losse kerstdecoratie in huis.
Nu we geen sloopkatten meer hebben, kan het ook  :D

Buiten het tuinhek versiert met een snoer lichtjes, ook aan de schuur en om onze als kerstboom gesnoeide taxus, die vlak bij het zijraam staat.

Wij hadden het vorig weekend al gedaan, dan hebben we er de hele maand plezier van. Het is toch altijd weer even een klusje en dan wil ik er ook lang van kunnen genieten  :biggrin2:
Door Martine-Tom
#3035443
Nope hier niks van kerst in huis, vond het altijd veel gedoe en zag er zo tegenop om het te doen.... :-[
Toen kwam Doki die de hele zooi graag sloopt en dat was een mooie reden om te stoppen met kerstspullen.
Daarbij ben ik oudjaar jarig, vier dat meestal het weekend ervoor en mijn huis is te klein voor visite en een boom dus moest ie altijd 2e kerst gelijk alweer weg, vond ik zo kort...
Hier gaat kerst redelijk geruisloos voorbij  :)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3035444
Hier gaat de kunstboom morgen weer van stal  :D
Lekker samen met de kindjes alles in de boom hangen, lampjes erin. Vind het altijd zo gezellig staan  :)
Door Lizzy
#3035446
Onze kerstboom buiten (waaronder Ten is begraven) is mooi verlicht. Verder hebben we nog niks aan kerstversiering gedaan. Ik vind het nog zo vroeg!
Door Lil
#3035447
Hier met de dieren al een paar jaar geen boom meer. Nooit een echte gehad, want ik ben zelf allergisch. Maar de nepperd gaat het ook niet worden met een lompe kat en een lompe koe ehhh paard ehhh grote hond in huis.

Ik heb wel zo'n glasfiber piramide ding en twee kleine rotan dingetjes met lampjes in en een grote ledslang om en over de piano.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3035451
Wij krijgen deze kerst de familie over de vloer. Ons huisje is niet heel erg groot. Ik twijfelde of ik weer een 2D kerstboom ging doen of nu een keer een echte. Maar het wordt dus weer een 2D, dat scheelt heel veel ruimte!

En eerdaags gaan een vriendin en ik weer kerststukjes maken. Dat is altijd een groot feest en dan maak ik nog wat leuke dingen voor op het dressoir en op de schouw.
Gebruikersavatar
Door pike
#3035461
Hier ligt hij nog op zolder. Nepperd dus. Ik hoop volgend weekend de boel om te zetten. Tot nu toe heeft hij de honden altijd overleefd, het enige wat zowat jaarlijksl gebeurt is dat er een bal uitgemept wordt door een van de staarten.
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3035468
Dit jaar voor het eerst een echte boom met Flowie in huis. :D Ik hoop dat ze hem niet gaat her-decoreren, ballen eruit gaat jatten of hem omver trekt, maar daar komen we maar op 1 manier achter en dat is door morgen een boom te gaan halen.
Wel al ruimte gemaakt en de bench tijdelijk opzij geschoven. De rest van de santakraam haal ik ook morgen naar beneden.
Door TMG1961
#3035469
Ik doe niks met kerst, geen boom, geen versieringen, geen lampjes. Ben alleen dus zie niet in waarom ik al die moeite zou moeten doen.
Door Lil
#3035487
TMG1961 schreef: Ik doe niks met kerst, geen boom, geen versieringen, geen lampjes. Ben alleen dus zie niet in waarom ik al die moeite zou moeten doen.
Omdat je het gezellig vind! Ik heb hier allemaal lampjes, vind ik ontzettend leuk.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3035493
hier sinds jaren weer een echte (beetje grote) boom..... voorheen wel kleine kerstboompjes in een mand op de grond en als grote neppers of houten bomen..... maar zimba ziet zo n echte boom 'alsiknodigmoetisieheelhandig'  dus nu staat ie op een tafeltje
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door