Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3032349
Ik vrees trouwens ook dat ik te weinig kleren voor Vera heb. Hoeveel hebben jullie?

Maat 74:
- 4 jumpsuits zonder voeten
- stapeltje truien (4 of 5?)
- 2 broeken
- 1 rokje

74/80:
- 2 jumpsuits zonder voeten
- 1 longsleeve
- 2 maillots (draagt ze nooit)
- 3 paar sokken
- 4 paar kniekousen
- 5 rompers
- 1 lange harembroek

80:
- 2 jumpsuits zonder voeten (3 nog onderweg vanuit de winkel)
- 2 broeken
- 1 legging
- 3 rompers
- 1 longsleeve
- 1 trui (eigenlijk tuniek, maar ze zal het als trui dragen)
- 2 spijkerjurken (denk niet dat ze die zal dragen)

Verder heeft ze ook wat specifiek winter- en buitenspul, zoals strikmutsen, wanten, buitensloffen, jas, 2 vesten, etc.

Ik moet sowieso wat extra rompers nog halen en 1 of 2 longsleeves in maat 80.
#3032354
Sieglinde schreef: Mhihi, ander merk? Ik zweer bij de lidl pampers ( de kleine pakjes, niet de grote).
Maat 4 draagt ze nog (9,7 kg ofzoiets).
Ik heb met wegwerp nog nooit stront id nek gehad
Wij gaan die binnenkort ook eens proberen. Meneer zei wel dat de kleine pakken dezelfde waren als de grote. Hij komt overigens bij de Lidl, ik niet.
Vera draagt nu 4+ van Active Fit van Pampers. Laatst had ik een pak Baby Dry, maar daar liep de kak helemaal aan alle kanten uit en was het binnenwerk te snel verzadigd. Vorige week had ze ook een plaslekkage. Ik bind de pampers altijd heel strak om, de striemen staan bijna in haar spekbeentjes.
Ik heb Vera vorige week gewogen en toen was ze 8,7.

Vooral de ochtendpamper, daar kan je iemand hard mee bekogelen. Ook als er geen kak inzit.
#3032366
Ik heb net mijn bestelling van boozt binnen, en heb 4 stuks van de nieuwe alba collectie besteld ( voor de zomer ::))
Afbeelding
Afbeelding
Deze 2 setjes.

Ik heb, denk ik in draagmaat nu
9 jumspuits
4 kleedjes
14 broeken
2 leggings
11 truien
4 maillots
Kousen en body's weet ik niet. Niet zoveel, want ik heb altijd een kousenprobleem
#3032372
koekje schreef: Wij gaan die binnenkort ook eens proberen. Meneer zei wel dat de kleine pakken dezelfde waren als de grote. Hij komt overigens bij de Lidl, ik niet.
Vera draagt nu 4+ van Active Fit van Pampers. Laatst had ik een pak Baby Dry, maar daar liep de kak helemaal aan alle kanten uit en was het binnenwerk te snel verzadigd. Vorige week had ze ook een plaslekkage. Ik bind de pampers altijd heel strak om, de striemen staan bijna in haar spekbeentjes.
Ik heb Vera vorige week gewogen en toen was ze 8,7.

Vooral de ochtendpamper, daar kan je iemand hard mee bekogelen. Ook als er geen kak inzit.
Plooi je die randjes naar buiten?
De grote en kleine pakjes zijn niet dezelfde.

Deze zijn erg goed
http://www.lidl.be/nl/4859.htm
De andere zijn kartonnig
#3032373
koekje schreef: Wij gaan die binnenkort ook eens proberen. Meneer zei wel dat de kleine pakken dezelfde waren als de grote. Hij komt overigens bij de Lidl, ik niet.
Vera draagt nu 4+ van Active Fit van Pampers. Laatst had ik een pak Baby Dry, maar daar liep de kak helemaal aan alle kanten uit en was het binnenwerk te snel verzadigd. Vorige week had ze ook een plaslekkage. Ik bind de pampers altijd heel strak om, de striemen staan bijna in haar spekbeentjes.
Ik heb Vera vorige week gewogen en toen was ze 8,7.

Vooral de ochtendpamper, daar kan je iemand hard mee bekogelen. Ook als er geen kak inzit.
Stomme vraag misschien, maar sla je het randje aan de bovenkant wel naar binnen om? En ga je even met een vinger langs de elastiekjes om de beentjes?

Ik gebruikte graag de luiers van het kruidvat huismerk, maar ik had en heb hele tengere kindjes. Ook vond ik de luiers van C1000 prettig. Pampers heb ik altijd slecht gevonden. (zowel de kleinere als de grotere maten)
Laatst gewijzigd door **Jolanda** op di 02 dec 2014, 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.
#3032379
Sieglinde schreef: Plooi je die randjes naar buiten?
De grote en kleine pakjes zijn niet dezelfde.

Deze zijn erg goed
http://www.lidl.be/nl/4859.htm
De andere zijn kartonnig
Ja, ik vouw de buitenranden altijd naar buiten.
Ik zal eens meegaan naar de Lidl, kan ik kijken wat ze hier hebben.


Wat een leuke setjes! Daar zal Robyn leuk staan!


@Jolanda:
Volgens mij doe ik ze goed aan, zoals het pak zegt. Kruidvat past hier niet goed, Vera is nogal stevig.
Vera blijft hele vloeibare kaksels hebben en veel en de pamper lijkt het niet op te nemen. Het is ook niet ieder uur een beetje, het is ineens heel veel en dan loopt het in de kleren.
#3032393
koekje schreef: Ja, ik vouw de buitenranden altijd naar buiten.
Ik zal eens meegaan naar de Lidl, kan ik kijken wat ze hier hebben.


Wat een leuke setjes! Daar zal Robyn leuk staan!


@Jolanda:
Volgens mij doe ik ze goed aan, zoals het pak zegt. Kruidvat past hier niet goed, Vera is nogal stevig.
Vera blijft hele vloeibare kaksels hebben en veel en de pamper lijkt het niet op te nemen. Het is ook niet ieder uur een beetje, het is ineens heel veel en dan loopt het in de kleren.
Ik heb even zitten googlen en youtuben, maar nergens zie of lees ik dat ze het randje aan de achterkant omslaan, dus ik weet niet of jij hetzelfde doet wat ik overal zie en lees.

Ook weet ik niet wat er op die pakken staat (dat is te lang geleden voor mij) maar als je de luier opengevouwen neer legt zie je een strookje wat aan de achterkant zit, deze 'steekt' als ware uit boven de plakstrips over de hele achterkant.
Dat randje moet je naar binnen omvouwen zodat de achterkant gelijk is met de plakstrips.
Dit houd ook behoorlijk wat tegen kan ik je uit ervaring vertellen. De enkele keren dat het bij mij mis is gegaan zat de luier niet goed.
#3032395
Hier ook nog wel eens phoonami's. Gelukkig niet dagelijks, maar zo'n 1x in de week wel eens. De bovenrand van de luier kun je naar binnen vouwen. Dan heb je een soort van opvang bakje iets dat wilt wel eens helpen. Niet altijd. Maar soms net genoeg.
Hoe vaak verschoon je?

Ik gebruik luiers van de DM die vind ik erg fijn. Maar die kun je bij jou helaas niet kopen. Die van de lidl vond ik erg snel nat aanvoelen.
Kruitvat luiers vind ik ook fijn. Heb nu ook een flinke lading van de DA. Die gaan ook wel.
#3032827
Dwayne heeft in de huidige maat:
* 19 tshirts korte mouw.
*6 polo's korte mouw
* 3 Spencers
* 4 dikke vesten voor naar buiten
*1 dikke bodywarmer
* 4 gewone vesten
* 20 t shirts lange mouw
* 4 hemden
* 1 polo lange mouw
* 10 pyjamas
* 11 jogging broeken
*9 nette broeken
*13 rompers korte mouw
*5 rompers lange mouw.
En dan vast nog wat meer wat in de was ligt. Maar das niet veel.
#3032857
Vera krijgt straks voor het eerst haar dikke wintermuts op naar buiten. We hebben hem net voorgepast (toen ik hem kocht, was tie nog te groot) en het staat echt heel schattig. Vera vond vooral het touwtje culinair verantwoord.
#3032877
Nadia schreef: Dwayne heeft in de huidige maat:
* 19 tshirts korte mouw.
*6 polo's korte mouw
* 3 Spencers
* 4 dikke vesten voor naar buiten
*1 dikke bodywarmer
* 4 gewone vesten
* 20 t shirts lange mouw
* 4 hemden
* 1 polo lange mouw
* 10 pyjamas
* 11 jogging broeken
*9 nette broeken
*13 rompers korte mouw
*5 rompers lange mouw.
En dan vast nog wat meer wat in de was ligt. Maar das niet veel.
??? Kleedt jij hem zes keer per dag om ofzo :P
#3032905
Gatsiedarrie .  :'( :'(


Nadia wat n berg kleertjes, maar met Elena had ik ook heel veel, er werd veel doorgeschoven naar hier, nu staan er ook weer 2 vuilniszakken vol om uit te zoeken.

Voor Olaf  was er weinig door te schuiven van de neefjes, dus fijn zelf geshopt, mag me nu gaan uitleven op maatje 62.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door