Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Connys
#302778
ik lees voortdurend na een vlees-of barfmaaltijd dat ze een toetje krijgen, ik voer dus nu carnibest, als ik ze dan een toetje geef in de vorm van een vleugeltje of bot, geef ik dat dan extra of moet ik dat afhalen van de hoeveelheid carnibest. ik heb het nog niet gedaan hoor! ik durf nog niet, maar ik wil het toch gaan proberen, de hond staat nu 3 weken op carnibest dus ik dacht dat het nu wel kon.
Door bernerfan
#302826
nou ze hoeven niet perse een toetje hoor , want de kvv is helemaal compleet ;) , t wordt ook meestal gegeven om t gebit te poetsen na de maaltijd ;D...en een toetje is een extratje he ...dus je hoeft niks af tehalen van zijn maaltijd ;).
Door Peet
#302830
zeker als je het niet elke dag geeft, is er niks aan de hand. iedere dag zou ik niet doen, dan geef je nl teveel bot
Door tieneke
#303137
1 a 2 keer in de week een klein lamsribbetje/of ander zacht bot is echt geen probleem.
Vervang anders eens 2 keer in de week een Cb maaltijd door een kippennekmaaltijd of pensmaaltijd,vismaaltijd of iets anders wat je makkelijk kunt kopen.
Je zult zien dat jullie hond het niet eens erg vindt ;D ;D
Door Connys
#303229
tieneke schreef: 1 a 2 keer in de week een klein lamsribbetje/of ander zacht bot is echt geen probleem.
Vervang anders eens 2 keer in de week een Cb maaltijd door een kippennekmaaltijd of pensmaaltijd,vismaaltijd of iets anders wat je makkelijk kunt kopen.
Je zult zien dat jullie hond het niet eens erg vindt ;D ;D
hoeveel moet je dan rekenen per keer en waar haal je pens en lamsribbetjes gewoon bij de slager?
Laatst gewijzigd door Connys op di 12 apr 2005, 21:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tieneke
#303237
connys schreef: hoeveel moet je dan rekenen per keer en waar haal je pens en lamsribbetjes gewoon bij de slager?
Je houdt hetzelfde gewicht aan als de Carnibest.
Loop eens bij de Islamitische slager naar binnen ;)
Door Connys
#303245
tieneke schreef: Je houdt hetzelfde gewicht aan als de Carnibest.
Loop eens bij de Islamitische slager naar binnen ;)
die is hier niet in de buurt maar ik ga zoeken!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door