Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door koekje
#3028729
[quote="hannabelgje"]
Een moderne of een traditionele?
[/quote]

Ik denk eerder een traditionele. Het gaat mij meer om het karakter en de moderne exemplaren vind ik vaak een te extreem uiterlijk hebben.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3028735
[quote="cheeta"]
Hier komt in de toekomst een Ragdoll, geweldig uiterlijk en karakter, gezondheid is nog wel een aandachtspuntje.
[/quote]

Die wil ik ook.  :)

Maarja, meneer Lique is stikallergisch voor katten, dus dan houdt het al snel op.
Door butterfly
#3028736
Ik heb altijd huis-tuin en keukenkatten gehad, de een nog liever dan de ander, de laatste 2 waren een Brit en een Ragdoll....die laatste is inmiddels 11, een schitterend dier, en heel lief en bijzonder, de Brit is 20 geworden.....en na anderhalf jaar mis ik hem nog elke dag......waarschijnlijk zal er geen kat meer komen.....maar zeg nooit nooit....en dan absoluut een Brit.....voor mij geldt...eens een Brit, altijd een Brit !
Afbeelding
Gebruikersavatar
Door cath
#3028746
[quote="butterfly"]
Ik heb altijd huis-tuin en keukenkatten gehad, de een nog liever dan de ander, de laatste 2 waren een Brit en een Ragdoll....die laatste is inmiddels 11, een schitterend dier, en heel lief en bijzonder, de Brit is 20 geworden.....en na anderhalf jaar mis ik hem nog elke dag......waarschijnlijk zal er geen kat meer komen.....maar zeg nooit nooit....en dan absoluut een Brit.....voor mij geldt...eens een Brit, altijd een Brit !
Afbeelding
[/quote] ben ook verslaafd aan britjes, heb er nu 4.
Mijn vorige brit werd 13. Die van jou 20! Super!
Heb ook een brirmaan gehad.
En ik denk dat Noorse boskatten ook geweldig zijn.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door