Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Laura2004
#302573
Kai heeft sinds Ziggy er is (zaterdag) niet meer gegeten echt helemaal niks. Niet door jaloezie, maar door hitsigheid hoor. Vanochtend stond hij op en er kwam toch lawaai uit zijn buik. Ze eten alleen 's avonds, maar ik vond het toch te gek worden, dus ik heb hem wat groentes en een kippepootje gegeven. Hij moet het echt niet. Hij proeft het niet eens, maar ik had dus een heel klein beetje brokjes voor Ziggy te voorschijn gehaald. De eerste dag (ze heeft ze nooit gehad hoor, maar nu vielen er een paar en dat eet hij als een gek op. Maar zijn vlees en zo niet. Ik heb hem maar een boterham met smeerkaas gegeven, want hij is heel dun je kan al zijn ribben tellen. Wat ik dus raar vind is dat hij wel brokken wil maar geen vlees. Hoe kan dit? En wat kan ik doen. Ik vind het nu toch wel lang duren.
Door Lizzy
#302595
Hoe lang eet hij eigenlijk rauw? Ik geloof dat je eerder wat aan de hitsigheid moet doen (heb je al Prodier Geslachtsdrift geprobeerd? Hop?). Waarom ie zijn brokken wel eet en zijn vlees niet? Ik weet het niet maar hij is in z'n algeheel uit z'n doen....
Door rees
#302827
Ik weet niet of Ziggy loops moet worden en of het daar aan kan liggen .
Maar onze Jack russel reu (is inmiddels 12 jaar ) eet bijna een week niet als de dames loops moeten worden .
Door Laura2004
#302870
Ze moet binnenkort wel loops worden. Kai heeft dit wel vaker gehad hoor. Een tijdje terug had hij een week nauwelijks gegeten, omdat zijn hormonen door zijn lijf gierden, maar het rare is dat hij dan wel brokjes eet. Want toen gaf ik ze met uitlaten nog weleens brokjes en die at hij wel dat vind ik het rare en nu had ik brokjes van Ziggy in huis (die ze nooit heeft gegeten) en daar vielen er een paar van op de grond en die at hij smakelijk op, maar ja hij heeft nu al wat pens en groente op, dus hij kan er weer een dag of drie tegen aan :P
Door rees
#302876
Dat van die brokjes snap je af en toe ook niet
was laast met een kennis aan het wandelen en die roept de honden bij haar .
En die geeft haar hond wat brokjes omdat hij gelijk kwam aanlopen.
Ik zeg dat hoef je bij Sven niet te doen want dat eet hij niet ( hij kijk normaal nooit naar brokken om )

Mooi wel dat hij het at en met smaak dus daar stond ik mooi :-[ :)
En Sven keek me aan van dat was lekker :P :)
Door Truus
#303093
Ik denk dat hij meer bezig is om z'n plek in de roedel te bepalen nu er een nieuwe hond bijgekomen is. Vandaar ook de brokken opeten van de nieuwe hond.
Door Laura2004
#303110
Ja, maar daarvoor deed hij het ook dus ik denk niet dat het daar aan ligt. Hij vind brokken volgens mij gewoon lekkerder :-[ Maar hij krijgt het toch niet.
Ziggy die eet echt geen brokken meer die moet het echt niet meer, zelfs toen ze vandaag in de dsz een brokje kreeg spuugde ze het uit.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door