Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Laura2004
#302567
Ik heb Ziggy al vanaf de eerste dag laten barfen, want ze was ziek en ze spuugde ook haar brokjes uit. Die moet ze echt niet. Ik heb haar dus 's avonds g en f mix gegeven met wat yoghurt, een eitje, hart en wat geplette kippennekken. En die dag daarna alleen wat groentes en wat kippenekken. En een banaantje. En gisteren had ik voor beide honden (Sarah en Kai) 2 hazeruggen eruit gehaald en aangezien Kai sinds Ziggy er is niks meer heeft gegeten. Heb ik Ziggy 400 gram Bibi gegeven en een halve hazerug. Ze vond het heerlijk en ze kauwde er goed op. Is dit misschien te snel geweest om haar zoiets te geven? Ze voelt zich verder goed en ze heeft niet eens diarree.
En ik vroeg me af of ik haar ook al een lamsnek kan geven bv. op zaterdag als ze al een hele week bibi en wat barf heeft gekregen? En als ze 21.6 kilo weegt dan moet ze toch 860 gram bibi krijgen per dag of niet?
Door Lizzy
#302596
Ja, er zit gemalen kippenbot in Bibi. Aangezien ze zich goed voelt en geen diarree heeft, gaat het blijkbaar allemaal prima. Maar ik vind persoonlijk dat je erg snel wilt gaan... Ik zou zelf langzamer aan bot laten wennen.
Door Laura2004
#302816
ze krijgt vandaag ook alleen bibi en van de week weer wat kippenekken als jij denk dat het te snel gaat dan doe ik het wel rustig aan. ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door