Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3028042
[quote="Jantina"]
Ja dat is dus het punt, de cadeautjes (vooral Duplo) staan nog onuitgepakt te wachten van zijn verjaardag... Hij heeft zo veel... Vanaf welke leeftijd fietsen ze eigenlijk?
[/quote]

Fenna heeft een driewieler en begint nu (bijna 2 jaar dus) door te krijgen dat ze met haar voeten de trappers kan bewegen. Echt fietsen is het nog niet.
Maar wij hebben een driewieler die je ook al kunt gebruiken voor kleinere kindjes, met een soort ring om het stoeltje zodat ze stevig zitten. En een stang eraan om te duwen. Ik zoek even een plaatje.
#3028068
Weet je waar ik met zo'n ding bang voor ben? Dat ik 'm niet meer in de wandelwagen krijg  :-X. Hij begint nu na een half uur met de honden wandelen steevast te mouwen 'uit, uit, uit' nu hij kan lopen ::). Ik ga dan in de negeermodus en dan stopt ie meestal wel weer (of wordt boos en gaat krijsen) .Maar met hem in zo'n fietsje durf ik echt de openbare weg niet op met 4 honden. En daar moet ik helaas altijd overheen.
#3028120
Vera wil ook niet in de wagen. Ik vind het niet zo'n probleem. Maar ik heb geen honden natuurlijk.


[quote="Esthertjuh"]
Wel raar dat Dwayne nog maatje 68 heeft en Tess al 80. Maatje 74 zou ook nog passen, zeker voor de truitjes. Broekjes zit ik al aan maatje 86 te denken omdat die de hele tijd omhoog kruipen.
[/quote]
Ik denk dat het met de lengte te maken heeft. Vera is een stukje zwaarder, maar zit in 74. Wel is ze denk ik minder lang, want 74 is helemaal niet klein in de lengte.
Ik heb al wel weer een te strak jumpsuit. De ene van minicirkus zit erg strak. Ik moet nogal wringen om hem aan te krijgen bij haar.
#3028130
Ik heb 2 hele leuke interactieve speelgoed beren gezien bij de Blokker. Die wil ik voor Dwayne kopen of gaan op verlanglijst.
Ik heb nu een schildpad met lichtjes gekocht voor 5 december.

Fedde zal nog te jong zijn voor kinetisch zand of crayon rocks?

@koek, wat jammer!
Ik heb een financiële meevaller dus denk dat ik voor Dwayne ook 2 van die pakjes ga kopen. Wel velours met het oog op de winter.
#3028211
Nou ik heb net een rondje ondernomen en het is een glijbaan geworden (is hij gek op en heb wel een plekje in de woonkamer a la Wenche & Evi  :biggrin2: ), kinetisch zand maar dan van een ander merk want het Kinetic Sand was alleen nog maar in 1 of 5 kg verpakking. En jawel, bij het Kruidvat liep ik toch zomaar tegen een pratende Elmo knuffel aan!!!Daar werd ik even blij van! Ik had al een John Deere tractor speelsetje en iets van Little People (eerder al bij het Kruidvat gehaald) en mijn ouders zullen ook nog wel met iets aan komen: ik vind het meer dan genoeg zo! We vieren het zondag, al ben ik bang dat Saartje gedekt moet worden en dan zullen we de plannen eeeeven aan moeten passen.
#3028214
ik moet nog achter de sintspullen gaan...
Zaterdag klaasshow voor de 2 oudste dus als men zus ze op tijd komt halen dan kan ik dan gaan.
Zondag klaas op de brandweer.
5 december klaas hier thuis :)
Want 6 december gaat ons 3 tal bij mijn papa terwijl ik met men ma, zussen, nicht en tante's naar brussel ga "shoppen" (zij shoppen, ik loop er bij)
#3028296
Robyn weegt 9,7 kg ;D en is rond de 70 cm ergens

We doen niet mee aan de sint.

Ze heeft wel net een schommelpaard gekregen. En ik zou graag een grimm bogenset kopen ( eigenlijk de xxl maar is iets overdreven).

Bij rode billen doe ik sudocreme aan. Maar vooral hydrofiel luiers.
Krijgt hij geen tandje?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door