Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3027089
Dwayne blijft ook echt niet meer waar ik hem neer zet.
Hij trekt zich overal aan op. Vandaag had hij een iets te innige ontmoeting met de muur. Had direct een klein plekje op zijn voorhoofd. Al een paar keer ingesmeerd met traumeel. Lijkt te helpen.
Dwayne krijgt ook knie kousen aan. Gewone sokken probeer ik niet eens meer. Voor ik de 2de aan heb is de andere al uit.
Ik heb nu slofsokken voor hem. Ideaal.
Maillot krijgt hij ook wel aan.

Wat betreft de honing zalf. Wilde het opsmeren en dan even in de blote kont laten. Hij heeft echt pijn aan zijn billetjes. En honingzalf geneest enorm snel.
Zijn poep heeft ook echt de meest chemische kleuren :(
#3027101
[quote="Nadia"]
Dwayne blijft ook echt niet meer waar ik hem neer zet.
Hij trekt zich overal aan op. Vandaag had hij een iets te innige ontmoeting met de muur. Had direct een klein plekje op zijn voorhoofd. Al een paar keer ingesmeerd met traumeel. Lijkt te helpen.
Dwayne krijgt ook knie kousen aan. Gewone sokken probeer ik niet eens meer. Voor ik de 2de aan heb is de andere al uit.
Ik heb nu slofsokken voor hem. Ideaal.
Maillot krijgt hij ook wel aan.

Wat betreft de honing zalf. Wilde het opsmeren en dan even in de blote kont laten. Hij heeft echt pijn aan zijn billetjes. En honingzalf geneest enorm snel.
Zijn poep heeft ook echt de meest chemische kleuren :(
[/quote]


Als je kan gewoon zo bloot laten, zonder zalf en dergelijke.
Gewoon blote kont en laat maar lekker rondkruipen (anders plakt je hele huis vol :p)
#3027102
Vera zetten we ook de hele tijd terug. Ze vindt de structuur van het kleed wel fijner aanvoelen dan de vloer en we barricaderen het, zodat ze maar vanaf 1 kant van het kleed af kan.

Vera kakt meestal groen. Tenzij ze wortels heeft gegeten, dan met oranje stukken. Van de week had ze een heel broccoliroosje gegeten. Daar heeft ze 3x groene broccolikak van gehad, ook in de nek.
#3027112
[quote="orinake"]

Als je kan gewoon zo bloot laten, zonder zalf en dergelijke.
Gewoon blote kont en laat maar lekker rondkruipen (anders plakt je hele huis vol :p)
[/quote]

Ik probeer hem iedere dag een goed kwartier zonder luier te laten schravelen. Hij vind dat heeeerlijk.
#3027223
Afgelopen zaterdag zijn we met David naar het Sinterklaasfeest op het werk van VL gegaan. Er waren diverse activiteiten voor de kinderen georganiseerd. David heeft zich uitstekend vermaakt op het springkussen en bij de jongleerworkshop. Daarna hebben we een speculaaspop versierd en mocht hij op schoot bij Sinterklaas. Tenslotte heeft hij nog een cadeautje gekregen.

Afbeelding

Afbeelding
#3027340
zo lief die foto's!

Hier ja... ik vrees dat ik ziek aan het worden ben.
Snot, hoesten :s
Vannacht nog wat bloed verloren, maar opnieuw oud bloed.
Nu opnieuw niks meer. (vermoedelijk lichaam dat oude bloeding aan het "opkuisen" is)
Vandaag platte rust dus.
Kuiswerk kan blijven liggen, fanne gaat straks naar de winkel.
Vanmiddag moet ik hem laten weten of ik nog bloed verlies, zo ja dan word het een tripje ziekenhuis.
#3027383
aaah de eerste Sinterklaas ervaringen Sonja, leuk!

Vervelend Orinake , maar oud bloed geeft moed. Hoeveel weken ben je nu? Weet je nu of de placenta dicht bij de baarmoedermond ligt?

Een Olaf update: Wat een heerlijk lief kereltje hebben we in elkaar geflanst. Geen hysterisch huil gebeuren als hij honger heeft, gewoon lief gejammer en tussendoor heel tevreden. Hij kijkt al zo wijs om zich heen. Grote zus is helemaal weg van hem. Zo lief.
Vanmorgen de laatste ochtend kraamhulp. Dan weer lekker met zijn 4tjes. Manlief mag vrijdag weer op pad voor zijn werk, maar hij is ondertussen ook op het bedrijf aan het werk, dat gaat gewoon door.

Volgende week komt mijn vader een week logeren en helpen. erg fijn.

De bietels reageren goed op een baby erbij, Floortje is blij en rent vrolijk rondjes als we beneden zijn , Otje is momenteel schijn zwanger en vind het reuze interessant, is voor haar natuurlijk voor het eerst. Ze moet alleen even geremd worden dat ze ook niet op schoot springt als ik met Olaf zit.
#3027385
[quote="Urs"]
aaah de eerste Sinterklaas ervaringen Sonja, leuk!

Vervelend Orinake , maar oud bloed geeft moed. Hoeveel weken ben je nu? Weet je nu of de placenta dicht bij de baarmoedermond ligt?

Een Olaf update: Wat een heerlijk lief kereltje hebben we in elkaar geflanst. Geen hysterisch huil gebeuren als hij honger heeft, gewoon lief gejammer en tussendoor heel tevreden. Hij kijkt al zo wijs om zich heen. Grote zus is helemaal weg van hem. Zo lief.
Vanmorgen de laatste ochtend kraamhulp. Dan weer lekker met zijn 4tjes. Manlief mag vrijdag weer op pad voor zijn werk, maar hij is ondertussen ook op het bedrijf aan het werk, dat gaat gewoon door.

Volgende week komt mijn vader een week logeren en helpen. erg fijn.

De bietels reageren goed op een baby erbij, Floortje is blij en rent vrolijk rondjes als we beneden zijn , Otje is momenteel schijn zwanger en vind het reuze interessant, is voor haar natuurlijk voor het eerst. Ze moet alleen even geremd worden dat ze ook niet op schoot springt als ik met Olaf zit.
[/quote]


Placenta ligt inderdaad niet echt ideaal, daarom dat de gyne er weinig van maakt zolang het geen nieuw bloed is.
Buh een paar uur in de zetel en ik verveel me al steendood...
Ben nu maar spelletjes aant spelen op de pc, Eydis zit in der park te spelen naast me.
Vanmiddag als zij gaan slapen ga ik ook even slapen.
Want door het bloedverlies vannacht weer weinig geslapen (ik ben dan op van de zenuwen en doe geen oog meer toe :s)
#3027688
Gewinkeld voor Veraatje! Jumpsuit met zwaluwen en 4 paar kniekousen en een sjaaltje. En dan krijgt ze van oma voor onder de kerstboom ook nog 2 jumpsuits; 1 met een soort oogjes en 1 met vlinders. Heb ik alleen nog wat extra rompers nodig, maar die ga ik bij de prenatal halen, wegens cadeaukaart daarvan.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door