Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door lyadeh
#3026229
Hallo,
Gisteren hebben we onze pup  opgehaald. {cocker spaniel). Ze krijgt(zeer binnenkort kreeg) 3x dog lovers gold brok  en 1 x prins vers vlees.
Door alle emoties  wil ze haar brokken en prins niet eten.
Heb haar een beetje rauw spiervlees rund  gegeven , ze wil wel het blikvoer van dog lovers eten (is van onze andere hond die helaas niet tegen vers kan.Krijgt dan maagklachten)
Heb Lotgering kvv in huis waar ze ook geen fan van is.Morgen ga ik Tamro ophalen.Kan hier niet alle  merken krijgen .
Mijn vr aag is  hoe snel kan ik haar op alleen rauw zetten en vooral wil ik graag weten hoe veel soorten mag ze meteen krijgen.Kan ik ook meerdere merken voeren.? Ben er wat onzeker over ...dus graag jullie advies.
Weet dat er al veel gevraagd en geschreven is over pup en vers maar ik wil graag antwoord op mijn vragen :-[
Ze mag nu +/- 50 gram per kilo lichaams gewicht geloof ik .Ze is nu 8 weken en weegt 2450 gram.Wil niet dat ze door al de veranderingen en daardoor die  spanningen teveel afvalt.
Vast bedankt.
Door renate1985
#3026233
Je kan haar in 1x overzetten.
Minimaal 5 diersoorten en vis. Je kan alle soorten geven en dan kom je er vanzelf achter wat ze lekker vind en wat absoluut niet.

Wel merken afwisselen met elkaar zodat je niet 1 merk kvv geeft. Zoals Lizzy altijd aangeeft: nooit wedden op 1 paard.

En natuurlijk gefeliciteerd met jullie pup en heel veel geluk met haar!
Door M@rina
#3026419
Ik heb mijn cockerpups gewoon van de één op de andere dag overgezet.

Ik weet niet waar je woont maar er zijn verschillende webshops die ook thuis bezorgen. www.caroba.nl bijv bezorgd boven de 25 euro gratis aan huis. zZe hebben verschilleden goede merken,zoals all Animal, Alaska, carnivoer, natuur en dier en tamro als het even kan zou ik van deze merken iets bestellen en dan ook proberen de diersoorten een beetje te mixen.

Ze is wel een de lichte kant, de lichte pup die ik kreeg woog 2980 gram de zwaarste bijna 4 kilo. Kijk maar of ze op die 50 gram per kg lichaamsgewicht goed groeit en anders meer gaan geven.
Door M@rina
#3026786
[quote="lyadeh"]
Ja ze is inderdaad wat licht.Ze was de lichtste ui t het nest.
Ga een paar van de door jou genoemde merken  bestellen. Dank voor je reactie
[/quote]

Een drukke sodemieter zeker, dat was Teun ook samen met zijn zusje de hele tijd spelen, spelen spelen. Zij waren toen ook de lichtste uit het nest.
Ben wel benieuwd naar een fotootje. Cockerpupsels zijn zooooo leuk.
Door lyadeh
#3026885
Ben niet zo handig met foto "s plaatsen maar zal aan mijn zoon vragen hoe ik dat moet doen.
Ze is inderdaad een hele drukke!! Ze is er een van de zeven dus er was er altijd wel een wakker om mee te ravotten.
Ja dit is ook zo"n scheet om te zien.En knap!!! ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door