Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3025648
Sieglinde schreef: Wat een nacht.
Samen met Robyn en manlief op een 1 persoonsmatras. Manlief zijn kant was uiteraard leeg ::)
Hahaha, hier slaapt manlief gewoon door en zegt dan " hij heeft amper gehuild he".

Toen de weeën begonnen was hij amper wakker te krijgen, paar uur later dat ik zei " het kalf komt eraan" ( er moest ook n vaars kalven)  was hij heel gauw uit bed en bij de vaars.
#3025679
Urs schreef: Hahaha, hier slaapt manlief gewoon door en zegt dan " hij heeft amper gehuild he".

Toen de weeën begonnen was hij amper wakker te krijgen, paar uur later dat ik zei " het kalf komt eraan" ( er moest ook n vaars kalven)  was hij heel gauw uit bed en bij de vaars.
Seg ben jij al bevallen? Dat staat hier toch nergens? Of heb ik daar gigantisch over gekeken?
#3026641
Urs schreef: Ja , 18 nov zie topic " Olaf"
Proficiat!


Hier aan het aftellen naar 9u om op gynaecologie binnen te geraken.
Deze morgen opgestaan, opnieuw bloeding, dus gynaecoloog proberen bereiken en luisteren wat ik moet doen.
Verloskunde al gebeld en die maken zich niet echt ongerust.
Ik daarentegen ben er niet erg gerust in :s
#3026977
Haha. Vera verplaatst zich graag ook zo. En dan vindt ze het raar dat het kruipen op die manier niet op tempo gaat.
En ze heeft ineens aparte voeten. Ik heb haar sokken aangedaan, want we gingen naar buiten. Bij terugkomst sliep ze, dus de sokken aangelaten.
#3026988
orinake schreef: Dagje rust voor mij. Gyne maakt weinig van de bloeding, maar moet het vandaag toch ff rustig houden.
Pff, schrikken lijkt me dat, weer een bloeding. Sterkte met rustig blijven.

Hier een kort nachtje achter de rug. David is ziek geworden. Beetje verhoging, beetje hoesten en veel snot. Tot 1.30 uur met hem op gezeten omdat hij steeds aan het huilen was. Daarna is hij in slaap gevallen. Vannacht verschillende keren wakker geworden van hem omdat hij lag te hoesten. En om 5.30 uur begon hij weer te huilen. Nou ja, ik moest er toch om 6.15 uur uit.
Laatst gewijzigd door Sonja op ma 24 nov 2014, 18:37, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door