Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Hylos
#3013432
Ach wat kijkt ie fluffy op die eerste foto  :smitten:
En ik zie weer sneaky ogen op die laatste!  ;D

Fijn dat'ie zo blij was! Nu hopen dat het negatieve effect ook mee valt!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3013443
Hylos schreef: Ach wat kijkt ie fluffy op die eerste foto  :smitten:
En ik zie weer sneaky ogen op die laatste!  ;D

Fijn dat'ie zo blij was! Nu hopen dat het negatieve effect ook mee valt!
Jaaaa Sneaky ogen! Het is gewoon een Sneaky hond!

Hij is echt heel moe nu! Hij is ook helemaal niets meer gewend natuurlijk. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat, hopelijk valt het mee, dan kunnen we weer vaker gaan. Want speuren is wel echt mega goed voor zijn spieren, hij zet zoveel kracht dan!
joel schreef: leuke foto's weer! En wat had ik graag meegereden op die buitenrit Kaela  ;)
Spring maar achterop mijn fiets hynder!
Gebruikersavatar
Door zhiva
#3013494
Mini's 3-tal schreef: Afbeelding

Gelukkig heeft het vrouwtje lange bovenbenen, dan kun je met z'n tweeën naast elkaar op schoot Afbeelding
mooie foto  ::)  (zwart beeld hier....)
Door Ruisje
#3013854
Kaela schreef: before:

Afbeelding

After: (check het opstapje, dat brak aan de rechterkant gewoon af  :o, dus nu issie wat smaller haha)

Afbeelding
Netjes! Dat opstapje brak niet alleen bijna af, je brak er ook bijna je nek over denk ik. ;) Het ziet er nu niet alleen mooier uit, maar ook veiliger. :)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3013855
Ruisje schreef: Netjes! Dat opstapje brak niet alleen bijna af, je brak er ook bijna je nek over denk ik. ;) Het ziet er nu niet alleen mooier uit, maar ook veiliger. :)
Mijn oom die slecht ter been is kwam hier altijd maar met de grootste moeite binnen. Die zal hier zeker ook blij mee zijn! Net een rondje met Oscar gelopen en hij leek zeer content ermee  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Hope
#3013871
Mijn foto van de dag: elke dag loop ik een grote ronde met Nelson. Dinky heeft een zwakke knie en moet veel bewegen, maar mijn lijf is niet fit genoeg voor een extra ronde. Na wat trainen kunnen ze nu samen mee, en ze vinden het allebei erg leuk.

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Hope
#3013886
Kaela schreef: Wat gaaf Marloes! Twee vliegen in een klap! En hele knappe vliegjes ook, die Dinky is echt een ukkie he  :smitten:
Haha ja, en ze is nu uitgegroeid. Ze meet 70 cm. schofthoogte haha!
Maar laat het haar niet horen hoor, ze voelt zich soms groter dan onze grootste (die is 1.82  ::) )
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3013927
Hope schreef: Mijn foto van de dag: elke dag loop ik een grote ronde met Nelson. Dinky heeft een zwakke knie en moet veel bewegen, maar mijn lijf is niet fit genoeg voor een extra ronde. Na wat trainen kunnen ze nu samen mee, en ze vinden het allebei erg leuk.

Afbeelding

Afbeelding
Geweldige foto's! Gezellig zo.  :)
Door eelke
#3013938
Haha ja volgens mij is Gijs ook groter. Wat weegt ze eigenlijk?

Iemand snoept van de kabouterhuisjes!
Afbeelding

Herfst is mooi. Zeker als ie aanvoelt als zomer  :biggrin2:
Afbeelding

En, slecht te zien, maar ik had bedacht dat ik vast veel vaker in die stoel zou zitten als de houtkachel er is. En wie zit er vandaag voor het eerst ooit in?
Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door