Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3012551
Cathelijn schreef: Leuke foto's weer!
+1
Cathelijn schreef: Afbeelding

Ilan staat tijdens de speurles te wachten en stiekum te spieken of hij de juf nog ergens ziet lopen  :biggrin2:
:D Gave foto!

Deed me denken aan deze van een paar dagen geleden. Wodka helemaal blij met haar nieuwe kussen(s). Had alleen best een maatje groter gemogen. (Was de grootste maat, Wodje - pech!)  ;D

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door pike
#3012572
Kaela schreef: Ik heb een heerlijke ochtend gehad! Met mijn grote vriend!

Afbeelding
Ow wat een leuke foto!
Cathelijn schreef:
Afbeelding

Ilan staat tijdens de speurles te wachten en stiekum te spieken of hij de juf nog ergens ziet lopen  :biggrin2:
Hij speelt vals  ;D

-Saskia- schreef:
Deed me denken aan deze van een paar dagen geleden. Wodka helemaal blij met haar nieuwe kussen(s). Had alleen best een maatje groter gemogen. (Was de grootste maat, Wodje - pech!)  ;D

Afbeelding
:biggrin2: :biggrin2: komt me bekend voor  >:(
Door Aprilsnow
#3013227
Elvira schreef: de ochtend begon koud, maar 's middags kwam de zon er door, tijd om te genieten van het mooie weer

Afbeelding
Ruisje schreef: WOW!!! Wat een prachtige foto!!
+1, zit zoveel beweging  en licht in.
Laatst gewijzigd door Aprilsnow op wo 29 okt 2014, 22:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3013429
Vandaag voor het eerst in maanden speurles gehad. Een hele korte, twee korte sporen. Was fysiek meer dan genoeg, we zijn een beetje huiverig voor het effect, maar je moet het toch proberen om te zien hoe het gaat. Mentaal was helemaal, jeetje wat was die hond blij! Ik had de camera mee en heb gekiekt. Mooi is het niet in het bijzonder geworden, grauw weer, donkerder in het bos en meneer op tempo formule1 hihi, maar ik ben er blij mee!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door