Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door pippie
#301186
Nu dat ik met 12 honden barf heb ik dus echt ruimtegebrek in de vriezer. We gaan volgende week dus maar kijken voor een grote vrieskast want zo valt natuurlijk niet goed te werken ;D ;D ;D.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#301187
Jeetje 12 honden,ja dan kan ik me voorstellen dat je vriesruimte te kort komt.Succes met zoeken.
Door Elfy
#301217
Poehee, 12 honden... zijn er vriezers voor zulke grote hondenhuishoudens??? ;) Oh je hebt er zelfs al een gevonden!!
Ik twijfel over een 3e hondje erbij... 12 honden... hmmm, lijkt me geweldig!! ;D
Door pippie
#301719
Ga hem volgende week pas kopen, ik had er een op het internet gevonden die aan onze eisen voldoet ;D ;D ;D maar moet nog even in de winkel kijken want denk dat ik hem daar goedkoper krijg ;)
Door the dude
#301893
12 honden !

holy mec, ik zit met een bulletje al aan een volledige vries-la, voor 12 is echt een kist nodig.

Je kan wel lekker groot inkopen, das wel weer een voordeel.

PS http://www.budgethouse.nl/ deze site is goed (daar heb ik iig de goedkoopste beertender gevonden ;))
Laatst gewijzigd door the dude op ma 11 apr 2005, 14:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Door pippie
#301909
Heeeeeee hardstikke bedankt, ga zo eens kijken, helaas hebben we geen plaats meer voor een vrieskist, wel voor een vrieskast met zeven lades en dat is toch alweer beter iets dan niets ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door