Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3009345
eelke schreef: Weten jullie nog, dat hondenbankje wat ik had gekocht?  ::) Verder wel schattig enzo, ze liggen nooit tegen elkaar aan.

Afbeelding
Ja, dat bankje vinden ze duidelijk te klein  ;D

Tnx Ruisje, vond hem zelf ook goed gelukt :-)
En ja, ze is een heerlijk poesje met een prachtig kpopie  maar meestal heeft ze geen zin om op de foto te gaan :-p
Door K&D
#3009353
eelke schreef: Weten jullie nog, dat hondenbankje wat ik had gekocht?  ::) Verder wel schattig enzo, ze liggen nooit tegen elkaar aan.
Afbeelding
;D Gelukkig kun je nog met gemak bij de AB. Er ligt er maar eentje half bovenop.
Door smulpaap
#3009362
eelke schreef:







Weten jullie nog, dat hondenbankje wat ik had gekocht?  ::) Verder wel schattig enzo, ze liggen nooit tegen elkaar aan.

Afbeelding


Ja hoor ik weet het nog  ::) :biggrin2: Maar ja al koop je 100 bankjes , de bank van de baas is het en blijft het  :biggrin2:
Pas je zelf niet op de hondenbank  :P
Gebruikersavatar
Door PinkyPie
#3009504
Sinds 2 weken zijn wij hele blije eigenaren van een nieuwe pup: Skip . Het is een hondje van de boerderij. Moeder is een Jack Russell en pa heeft iets van een Welsh Corgie/bordercollie. Een bijzondere mix dus. Graag stel ik ons nieuwe lieverd aan jullie voor:


Afbeelding
Gebruikersavatar
Door zhiva
#3009791
Dat vinden ze hier ook geweldig, hoe meer herrie, hoe beter  :D Kaya maakt er een sport van om de dop eraf te draaien.

Draait Oscar ook zo netjes de dop eraf?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door