Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ronald
Wat een tuthola hè ;D ;D ;D

Maar ben super blij met mijn meisje hoor...ze doet t geweldig goed!
Natuurlijk was ze niet helemaal alleen thuis, de jongens waren thuis. Maar die zijn boven....dus tutje ook ::) ::)

Verder moet iki haar behoorlijk in toom houden, want volgens Nox kan alles wel weer. Maar als je goed naar haar kijkt zie je dat het lijf dat nog niet allemaal oke vindt. Dus wel wandelen, maar niet te ver. En één keer de trap op en af met een lamme kaak is ook wel de max. De boel begint dan te trillen (spieren zijn nog bezig met weer aanhechten) en de doorbloeding trekt het dan ook niet. Dusse....Nox moet nog maar een beetje braaf zijn :P

ps...zal eens kijken of ik wat foto's kan neerzetten.
Door Ronald
Dr Paul was gisteren ook heel tevreden. Ze mag gewoon thuis zo door blijven gaan en hij blijft op de hoogte.
Nog een poosje AB geven en de pijnmeds afbouwen de komende 14 dagen. De volledige genezing zal wel een jaar duren. Ik heb toen gezegd: "Doen we toch? En daarna nog een paar jaar stevig genieten erbij!" :biggrin2:

Maar eerlijk gezegd?  Ik geniet NU al hoor en Noxje ook. Hoe fijn wil je het eigenlijk hebben.

We hebben ook besloten om de tumor niet voor onderzoek op te sturen, wel bewaren. Als het helemaal fout gaat is dat toch niet te voorkomen. We hebben besloten om gewoon te genieten van de tijd die we met haar hebben en hopen dat dat nog een hele poos mag zijn :-*
Door Extreme
;D ik ben  heeeeel zielig, alleen, en heb een zware operatie ondergaan, ik heb gewoon recht op een heerlijk warm en zacht plekje.....beddddddd hmmmm.
Door Kaela
Oh die Nox! Ze heeft groot gelijk dat ze al geniet, met zulke fijne butlers en met zulke goede verzorging! En uiteraard ga je dan stoute dingen doen, die butler haalt je wel weer uit de penarie als het moet!

Dikke  :bigarmhug: voor jullie allemaal!
Door Ronald
Kaela schreef: Oh die Nox! Ze heeft groot gelijk dat ze al geniet, met zulke fijne butlers en met zulke goede verzorging! En uiteraard ga je dan stoute dingen doen, die butler haalt je wel weer uit de penarie  de droom als het moet!

Dikke  :bigarmhug: voor jullie allemaal!
Door smulpaap
Ronald schreef: Dr Paul was gisteren ook heel tevreden. Ze mag gewoon thuis zo door blijven gaan en hij blijft op de hoogte.
Nog een poosje AB geven en de pijnmeds afbouwen de komende 14 dagen. De volledige genezing zal wel een jaar duren. Ik heb toen gezegd: "Doen we toch? En daarna nog een paar jaar stevig genieten erbij!" :biggrin2:

Maar eerlijk gezegd?  Ik geniet NU al hoor en Noxje ook. Hoe fijn wil je het eigenlijk hebben.

We hebben ook besloten om de tumor niet voor onderzoek op te sturen, wel bewaren. Als het helemaal fout gaat is dat toch niet te voorkomen. We hebben besloten om gewoon te genieten van de tijd die we met haar hebben en hopen dat dat nog een hele poos mag zijn :-*

Dat lijkt me een heel strak plan , lekker van elkaar genieten . Fijn dat de dokter zo tevreden is  ;)
Door BusKay
Go for it Nox! DA was tevreden, nu die butler nog een beetje africhten dat ie je rustig laat slapen als je ff in bed ligt.  :biggrin2: :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door