Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

#2994076
chelsey schreef:
Het moeilijke is dat Scoop een koningspoedel van zo'n 21kg is en Chelsey een border collie van zo'n 18kg. is wel een verschil in verdeling hé :-\
Gewicht van de hond zegt niet alles over de hoeveelheid voeding die ze nodig hebben, heb er 2 lopen van 32kg, de ene krijgt 600gr, de andere eet maar dan 1200gr.
Beste is uitrekenen hoeveel ze elk nodig hebben en dat samen in een portie steken.
#2994187
Ik heb hier momenteel 7 barfers in huis:
Isack en Illa: 40 en 45kg krijgen beiden 1500gr
Landi - Nienna - Nazgul: 22 - 25 - 30kg: elk 1500gr
Lykaios: 47kg: 2500 - 3000gr
Nisa: 30kg: 1000gr

Je moet naar je hond kijken, cijfers zeggen absoluut niet alles :)
#2995404
S schreef: Barf jij ook? Zo ja, waar haal jij je spullen dan zoal? Ik ben van Brecht... :)
Ik ben net begonnen met Barfen.
Eerste bestelling was bij degomeat.
Tweede bestelling via barfplaats..
Laatst gewijzigd door Roxanne op vr 26 sep 2014, 13:43, 1 keer totaal gewijzigd.
#2995479
Roxanne schreef: Ik ben net begonnen met Barfen.
Eerste bestelling was bij degomeat.
Tweede bestelling via barfplaats...
Wie we hier hebben ;D
Hoi Roxy :biggrin2:

Ik ben ook van België dus, Hoogstraten (Meer).
Mijn vader woont ook in Brecht. :)
Mijn vlees haal ik ook via degomeat en ook via groepsbestellingen (net nog via orinake :) )
#2996414
chelsey schreef: Wat'n mooie red merle Joyagillity! Ik heb een blue merle :)
Dat is mijn gekke border collie Kushuh ;D
Blue merle heb ik ook maar dan in sheltie vorm (de rechtse)
Vandaar ook mijn nickname want zij noemt Joy :)
Vind alle merle border collies super knap
#2996451
S schreef: Barf jij ook? Zo ja, waar haal jij je spullen dan zoal? Ik ben van Brecht... :)
hey,

Ik ben van Wuustwezel en bestel mijn spullen bij orinake en haal ze op in Bergen Op Zoom bij eelke. Altijd mooi vlees en ben er zeer tevreden van.

Ik had 2 maand geleden voedings inspectie (ik heb een horecazaak) en die man kon er niet aan uit dat het vlees voor mijn hond was. Die verschoot zich een ongeluk! ;D
#2996456
orinake schreef: Lol is normaal he :) 3/4 van de wildproducten worden even goed aan de resto's geleverd :)
ok dat verklaard veel. Dat is dan eigelijk wel schandalig als ik zo mijn aankoopprijs bekijk voor humane consuptie en als ik het voor men hond koop voor somige producten schilt dat 3 tot 4 euro de kilo.
Logisch dat op restaurant gaan zo duur is. haha :D
Gebruikersavatar
Door S
#3005384
Verdorie, ik heb net een bestelling geplaatst. Volgende keer!

EDIT: Orinake, ik kan misschien toch nog wat plaats vrij maken. Waarvoor staat SW precies? En is het ook mogelijk om op te halen op de parking in Kruibeke?
Laatst gewijzigd door S op di 14 okt 2014, 17:48, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door