Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Els&Flow
Mijn nieuwe blender is zojuist gearriveerd.  :D De vriezer ligt al vol met pakketjes voor mezelf, morgen komt Flow der 3-maandelijkse bestelling dus 3 x raden wat er dan op het programma staat ::) en het hele weekend zitten we in Epe, zondag is de grote clubmatch van de LKN en Flowie mag showen, schijnzwanger en al. We zien het wel.
Door Kaela
Oscar wilde vanmiddag niet wandelen. In de orde van gaan liggen en amper meer mee te krijgen. Pffff, het ene moment lijkt ie heel redelijk (al vind ik dat nog niet goed genoeg) en het andere moment dit  :'( Ik heb weer gebeld voor overleg en we hebben nu weer een plan de campange tot maandag. Het zou toch wel leuk zijn als we goed verbetering gaan zien.
Vandaag niet mijn dag, slecht/kort geslapen, daarmee Maxi wakker gehouden, ritten klopten niet met de ritnummers, collega had de oplegger van buiten en binnen gewassen met als resultaat een laag ijs op de vloer na een half uurtje diepvriezen, spanband dondert gewoon uit elkaar, ga zo maar door. Nog 1 winkel en dan hoef ik niet meer te vriezen gelukkig ::)
Door Kim_S
Mini's 3-tal schreef: Vandaag niet mijn dag, slecht/kort geslapen, daarmee Maxi wakker gehouden, ritten klopten niet met de ritnummers, collega had de oplegger van buiten en binnen gewassen met als resultaat een laag ijs op de vloer na een half uurtje diepvriezen, spanband dondert gewoon uit elkaar, ga zo maar door. Nog 1 winkel en dan hoef ik niet meer te vriezen gelukkig ::)
*aai over bol smiley*
Een drukke vijfdaagse werkweek in vier dagen gepropt. Veel stress vandaag en niet alles af. Het belangrijkste gelukkig wel. Nu is het weekend voor mij. Morgen heb ik met de Zoë een workshop balance & coördination. Veel zin in.
Door Ronald
TMG1961 schreef: Het onweert en regent hier al weer een paar uur.
Je weet zeker dat je lief bent geweest, Theo? Het begint er haast op te lijken dat Wodan met jou een appeltje te schillen heeft...  ::)
Door TMG1961
Ronald schreef: Je weet zeker dat je lief bent geweest, Theo? Het begint er haast op te lijken dat Wodan met jou een appeltje te schillen heeft...  ::)
Ik ben heel lief en heel braaf. Slaap zelfs met de handen boven de dekens  :biggrin2:
Buiten is het hier momenteel niet echt prettig..hadden net weer een stevige stortbui.
TMG1961 schreef: Ik ben heel lief en heel braaf. Slaap zelfs met de handen boven de dekens  :biggrin2:
Buiten is het hier momenteel niet echt prettig..hadden net weer een stevige stortbui.
Ga je voor de 1000mm dit jaar? :biggrin2: Misschien kun je een regenzwembad maken ipv een regenton. Dan nog een ecologische zuiveringsinstallatie en de drinkwatervoorziening verdient geen eurocent meer aan je :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door