Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Mini's 3-tal schreef: Vandaag niet mijn dag, slecht/kort geslapen, daarmee Maxi wakker gehouden, ritten klopten niet met de ritnummers, collega had de oplegger van buiten en binnen gewassen met als resultaat een laag ijs op de vloer na een half uurtje diepvriezen, spanband dondert gewoon uit elkaar, ga zo maar door. Nog 1 winkel en dan hoef ik niet meer te vriezen gelukkig*aai over bol smiley*![]()
Angelique schreef: Deze bedoel jeJa die!!!![]()
Nynke schreef: Pezzo heeft blaasontstekingAch gossie![]()
TMG1961 schreef: Het onweert en regent hier al weer een paar uur.Je weet zeker dat je lief bent geweest, Theo? Het begint er haast op te lijken dat Wodan met jou een appeltje te schillen heeft...
Ronald schreef: Je weet zeker dat je lief bent geweest, Theo? Het begint er haast op te lijken dat Wodan met jou een appeltje te schillen heeft...Ik ben heel lief en heel braaf. Slaap zelfs met de handen boven de dekens![]()
TMG1961 schreef: Ik ben heel lief en heel braaf. Slaap zelfs met de handen boven de dekensGa je voor de 1000mm dit jaar?
Buiten is het hier momenteel niet echt prettig..hadden net weer een stevige stortbui.