Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

#2992134
Onze reu Bas  was een beetje incontinent maar sinds een paar dagen behoorlijk !!
Las berichten over Optimax Verikan  en Quertilla van Bloem.Krijg de indruk dat deze middelen voor teefjes gebruikt worden.
Hebben reuen ook baat bij deze middelen??weet niet of incontinentie bij teefjes en reuen dezelfde behandeling nodig hebben.
#2992245
Bas is niet gecastreerd.Een paar maanden geleden heb ik je een vraag gesteld over geslonken teelballen.Bas heeft nl. hele kleine teelballen. Je zei toen dat jullie oude reu ook hele kleine balletjes had.  De  testosteronwaarde van Basil is  ook heel laag  .0,5  .Onze da.dacht toen zelfs even dat Bas feminisatie had.  Hij was passief incontinent,. nu druppelt hij ook bij het  opstaan.  Hij kreeg toen Tensurin (voor teven ?) voorgeschreven maar dat had geen enkel effect..We hebben  pompoenpitolecapsules gegeven.Deze hebben nauwelijks effect gehad.Prostaat is goed .We denken nu dus echt aan ouderdoms incontinentie.Ben vanmiddag met Quertilla begonnen.
#2992275
lyadeh schreef: Bas is niet gecastreerd.Een paar maanden geleden heb ik je een vraag gesteld over geslonken teelballen.Bas heeft nl. hele kleine teelballen. Je zei toen dat jullie oude reu ook hele kleine balletjes had. De testosteronwaarde van Basil is ook heel laag .0,5 .Onze da.dacht toen zelfs even dat Bas feminisatie had. Hij was passief incontinent,. nu druppelt hij ook bij het opstaan. Hij kreeg toen Tensurin (voor teven ?) voorgeschreven maar dat had geen enkel effect..We hebben pompoenpitolecapsules gegeven.Deze hebben nauwelijks effect gehad.Prostaat is goed .We denken nu dus echt aan ouderdoms incontinentie.Ben vanmiddag met Quertilla begonnen.
Ohhhww, Bas is een oudere reu? Ja, die van ons had mini balletjes. Hij druppelde ook hoor, onze Brutus. Sterker nog, het laatste jaar van zijn leven liep ie al zeikend door huis, door de tuin naar buiten :biggrin2:. Gelukkig had hij het zelf niet in de gaten, dus het boeide hem verder ook niet. Maar Verikan, nee, dat zou ik zelf niet geven. Ik hoop dat de Quertilla helpt!
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door