Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Ooooh My, wat ben ik moe. En Oscar is ADHD. Hartstikke goed teken natuurlijk. Ik ga maar wat hersenwerkjes doen met hem, voordat ik zelf nog verder instort.

Oscar heeft net een poging gedaan om de bezorgmevrouw te laten schrikken. Meneer K deed de deur niet goed achter zich dicht en ja, dan moet je wel met een grote waffel de gang in rennen als stoere waakhond zijnde. Maar eigenlijk wil ie dat helemaal niet, dus toen ik hem riep was ie heel erg blij met een goed excuus om snel weer om te draaien. Gelukkig hebben we een vrij lange gang en was de bezorgmevrouw niet heel erg onder de indruk.
Door eelke
Inderdaad ja! Ik moest vanmorgen om 9 uur in oudenbosch zijn, da's de andere kant op, maar er kwamen enorm veel ambulance's te gemoed. Moet ook zeggen dat ik het niet fijn vond rijden in de mist, was best spannend.

Had niet gedacht dat al die ambu's naar dezelfde plek moesten joh. Je zal er maar bij betrokken zijn...

Zo, vanaf 5 uur al wakker door vriend die er uit ging, 6 uur zelf eruit, kwart over 7 in het bos, 9 uur present op de team dag, en half 7 weer thuis. Honden uitgelaten en nu kapot op de bank. Was een fijne en leerzame dag.

Nu maar wachten op de brommer met mijn pizza en schotel.

Oh en mijn vriend heeft al vakantie! Fijn!
Door Nynke
hannabelgje schreef: Jippie morgenvroeg komt de meneer voor de ketel. Ik ben benieuwd wat er nou mee aan de hand is. Ik hoop morgenavond weer te kunnen douchen.
Ik dacht al dat er iemand onfris ruikt  :P :P                                            :-*
Door Kim_S
Nynke schreef: Ik dacht al dat er iemand onfris ruikt  :P :P                                            :-*
Hier in het noorden ook al  :P

Hoop dat het gauw opgelost is Hanna!
Door Kaela
Zoooooooooow, weer alleen leren slapen levert helemaal geen stres op hoor  :-X. Brak hier iemand de tent af na 3,5 uur alleen liggen. Hij is zelfs naar boven gesjeesd en hem beneden krijgen was een flinke uitdaging.
Ben dus even een kort stukje gaan fietsen. Even gecontroleerde, goede beweging om die idioterie eruit te lopen. En nu ligt ie in coma, want natuurlijk geen oog dicht gedaan die 3,5 uur.

Ik heb vandaag weer heel erg fijn mijn roostervrije dag. Op het program staan grote boodschappen en een bezoek aan de kapper. En misschien nog wat klusjes in en rond het huis, als ik daar nog energie voor heb.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door