Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nadia
Gaarr.
Vrijdag vroege, zaterdag late en zondag en vandaag weer vroege. Bij de vroege om 5uur er uit en meteen versnelling 4 er op.

Na het werk naar de action wat spulletjes halen voor de afscheid presentjes op het werk.
Daarna naar huis, samen met ml grote ronde met de honden gelopen.. Wat huishouden gedaan. Geknutseld aan de presentjes. Dwayne opgehaald van de  opvang. Doorgereden naar mijn schoonouders die waren terug van vakantie en wilde wat Dwayne knuffels collecteren. Vervolgens naar mijn ouders daar mee gegeten. Ml heeft late. Naar huis. Honden uitgelaten gevoerd nog wat huishoudelijk nood. Nu in bed boekje lezen maar kijk me scheel op de letters.
Dusse.. Ajuu!
Door eelke
Zo dat was weer vroeg vanmorgen. Moest er eigenlijk om 6 uur maar werd om 5 uur al wakker van mijn vriend. Die overigens misschien vandaag al vakantie heeft, als het afkomt. Jeuj voor hem!

Mijn werkweek begint net. Nu aan het wakker worden en wachten tot het wat lichter is zodat ik met de guppen op pad kan. Flinke spierpijn van mijn klabans van gisteren. Vandaag fijn een hele dag zitten :P
Door Kaela
Mijn wekker ging om 4 uur. Om mijn boeltje te pakken en nog 2 uurtjes boven te slapen. Als weer boven slapen niet lukt vanaf het begin, dan bouwen we het op vanaf het einde. Na 1,5 uur klonken er wat zielige jankjes, maar na wat geruststellende woorden was het al snel weer stilt. Knap hondje!

Nu ben ik wel heel duf. 3 keer wakker en 1 verhuizing in een nacht is niet echt mijn cup off tea.
Door eelke
Oww het doet me denken aan onze puppy-beer-tijd.

Die ging steeds rond half 3 janken dus ging ik er om 2 uur uit en beneden op de bank slapen. En dan steeds 5 min later. Lastig hoor, is dat sinds hij ziek is geweest? Ik weet niet of ik het geduld  en het slaapgebrek nog een keer op zou kunnen brengen voor een volwassen hond...ja, als ze straks oud oid zijn dan kan het weer. Maar nu moeten ze maar gewoon normaal doen zolang ze niet ziek zijn ofzo. Al weet ik dat dat voor Oscar niet zo werkt.

Het went wel moet ik zeggen, maanden gedaan met nachtjes van 6 uur, ging prima. Nu heb ik soms na 8 uur slaap dat ik denk, jeuj, dat was een kort nachtje.  :D
Door Kaela
Ja is sinds hij ziek is. Hij heeft een paar weken terug ook nog zo'n leuk virusje gehad en sindsdien wil ie niet meer alleen slapen. En doordat alles een beetje samenviel met de spondylose en prik-stress en alles duurt dat al wat lang. Ook omdat ik gewoon vreselijk slecht tegen slaapgebrek kan, dus ik heb er ook bewust voor gekozen om beneden wel te slapen ipv boven niet kunnen slapen door zijn geblaf. Nu is het ietsje rustiger op het werk, dus nou toch maar begonnen om de nacht boven op te bouwen.
Door Nadia
Nachten van 6 uur zijn hier standaard op het moment. Half 11 thuis van werk. 23.15 in bed. 23.30 slapen 5 uur de wekker om om 7u weer te beginnen. Vandaag kon ik tot half 8 doorslapen. Heerlijk! Voelt als 10uur van 'vroeger'
Door Kim_S
Al mijn kuikentjes zijn dood...  :'( :'( :'(

Gisteren liepen ze nog vrolijk rond te scharrelen, vanmorgen kwamen ze niet eten en vond ik ze alle 5 dood in het hok  :-\
Waarschijnlijk heeft moeders er niet goed voor gezorgd overdag, en er 's nachts niet op / bij gezeten en hebben ze niet genoeg gegeten en het te koud gehad... Iets anders kan ik niet verzinnen... Was de eerste keer voor deze hen, dus dan kan zoiets gebeuren natuurlijk, maar ik dacht echt dat het goed ging, anders had ik ze wel apart gezet  :(
Vind het zó zielig voor de kuikentjes  :'(
Door Angelique
Nahhhhhh ruk zeg  :'(. Maar in geen goede zorg geloof ik niet zo hoor, ze waren toch al te groot om met z'n allen bij moeder te zitten en dan nog val je niet met z'n 5en tegelijk om. Zeker niet bij deze temperaturen. :(

Wat jammer  :'(
Door Kim_S
Angelique schreef: Nahhhhhh ruk zeg  :'(. Maar in geen goede zorg geloof ik niet zo hoor, ze waren toch al te groot om met z'n allen bij moeder te zitten en dan nog val je niet met z'n 5en tegelijk om. Zeker niet bij deze temperaturen. :(

Wat jammer  :'(
Ik heb echt geen flauw idee hoe het dan kan dat alle kuikens ineens dood liggen... Ze lagen allemaal tegen elkaar aan op een hoopje  :( Ze waren ook niet ziek, niks. Echt heel raar.
Ze waren zo leuk  :'(
Door Pluto
Nynke schreef: Kaartjes vanaf € 119,- ::) ::) ::)
Wij zitten 1e rang, dus nog iets duurder, maar dan heb je ook wat!
Heb er zo'n zin in.
Ik ben muzikaal opgevoed door mijn vader, (geboren 1949)de muziek waarmee ik ben opgegroeid is de muziek waar mijn schoonvader (1950) van houdt. Dus we zaten niet alleen qua muziek al snel op 1 lijn.
Mijn schoonmoeder houdt er niet van om naar concerten te gaan, Joke maak je er ook niet blij mee, WIN WIN dus!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door