Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
:o ik vond een beestje op Joep

Alarmfase 1!!!! Gijs zijn band weer aangedaan, Joep gewassen, nu met kleedjes aan het sjouwen en uitwassen op kookwas en azijn... met natte voeten de zoldertrap afgelopen, nou ja poging tot want bij de tweede tree van boven rats uitgegleden, morgen vast een blauwe kont. Zo maar naar de winkel voor omgevingsspray...

Ooooohhwwww ik krijg er de kriebels van  :nerves:
Door dinky89
Wat enorm naar dat het blijkbaar zo moet Martine :-( Sterkte met je eigen manier van afscheid nemen met Tom!
Doet mij weer beseffen hoeveel geluk ik heb gehad dat het bij mijn beide oma's in harmonie is verlopen.

OT: niet vooruit te branden vandaag met continu jeukende enkels (10+ muggenbulten), een blauwe knie, een jeuken de knie (ook 2 muggenbulten) en verkeerde tijd van de maand. Mezelf zo maar een flinke schop geven om scriptie aan te passen.
Door Pluto
Whoehoeee!

Vanmorgen tickets gescoord voor Sting & Paul Simon volgend jaar maart in de Ziggo Dome!

Heerlijk avondje genieten van mooie muziek met mijn schoonvader.

:groupwave2:
Door eelke
Oorlogswapens gehaald. Omgevingsspray, st Marc en een handstoomreiniger. Eind van de dag kun je hier een operatie uitvoeren, zo steriel wordt het vast.

En een nieuw tafelzeiltje.  :)
Door Kim_S
Mini's 3-tal schreef: Al wat van je sollicitatie gehoord?
Nee dat zou ergens deze week zijn, dus ze hebben nog effe  ;)
Wel vanmiddag nog een heel leuk sollicitatiegesprek gehad! Super baan, super salaris  :biggrin2: en ook nog niet zo heel ver rijden. Klonk echt heel goed.

Ik heb duimpjes nodig denk ik!  :D
eelke schreef: :o ik vond een beestje op Joep

Alarmfase 1!!!! Gijs zijn band weer aangedaan, Joep gewassen, nu met kleedjes aan het sjouwen en uitwassen op kookwas en azijn... met natte voeten de zoldertrap afgelopen, nou ja poging tot want bij de tweede tree van boven rats uitgegleden, morgen vast een blauwe kont. Zo maar naar de winkel voor omgevingsspray...

Ooooohhwwww ik krijg er de kriebels van  :nerves:
En bedankt, nou heb ik ook jeuk  >:(
Door Kaela
Kim_S schreef: Nee dat zou ergens deze week zijn, dus ze hebben nog effe  ;)
Wel vanmiddag nog een heel leuk sollicitatiegesprek gehad! Super baan, super salaris  :biggrin2: en ook nog niet zo heel ver rijden. Klonk echt heel goed.

Ik heb duimpjes nodig denk ik!  :D
Klinkt zeker goed!
:duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen:
Door eelke
Boooohh ff wat drinken.

Een hand stoomreiniger is ook leuk :) Goooooooooooooooooooooooooghtbusters!

Ben al een eind met het ergste; kussens zelf allemaal ingespoten met spray, de hoezen in de kookwas (hopen dat dat goed gaat) bankkleden zitten al weer in de droger. Honden bankje en eetstoelen al gestoomreinigert. Nieuw zeiltje op tafel, en eromheen gestoomreinigert met het vloer apparaat. En nu de rest allemaal nog.

Morgen heb ik cursus, mijn lief moet werken (weer eens. Heel misschien is het al wel de laatste dag!) dus komt mijn moeder oppassen. Dus moet het natuurlijk sowieso schoon en opgeruimd zijn. Pff tis wat. Heb d'r vast maar een appje gestuurd, is ze in iedergeval op de hoogte. Niet fijn dat ze komt oppassen nu ik aan vlooien denk...
Door Ronald
Pluto schreef: Whoehoeee!

Vanmorgen tickets gescoord voor Sting & Paul Simon volgend jaar maart in de Ziggo Dome!

Heerlijk avondje genieten van mooie muziek met mijn schoonvader.

:groupwave2:
Klinkt goed!
Door Martine-Tom
eelke schreef: Ow ja hier moet ik ook nog een oplossing voor verzinnen  :-X

Afbeelding

Heb stalactieten in huis
Afbeelding
Vetvrij bakpapier, theedoek (oude) en een strijkijzer  :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door