Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Els&Flow
Geslaagd voor Sociale Huishond. Zelfs voedsel weigeren (frikandellen... :nerves: :nerves:) ging prima, op de laatste training ging dat mis en nu liep ze er stoicijns langs. :biggrin2: ::) De licentie hebben we op zak, nu kunnen we verder met de GG.
Door Kaela
Gefeliciteerd Els!

Gezakt voor het bezoek aan het dog summer event  ;D. Oscar vond het veels te moeilijk en te spannend. Hij deed wel onwijs zijn best en we hebben een stempel bij de hersenwerk workshop gehaald. Dat vond Oscar wel leuk, even koekjes zoeken. Toen even op bezoek bij het praktijkspeuren, maar de poedel die in de ring er naast bij het schapendrijven een feestje ging bouwen was wat teveel van het goede. Zo ongeoorloofd rondrennen mag niet van Oscar en dat wilde hij wel eens even heel erg duidelijk melden  :-X. Dus Oscar maar naar de auto gebracht, kon hij even bijkomen. Wij hebben nog naar de demo's gekeken, frietjes gegeten, standjes bezocht en canicross bekeken. Hartstikke leuk en toen met een goodybag naar huis. Een geslaagde dag!
Door Angelique
Els&Flow schreef: Geslaagd voor Sociale Huishond. Zelfs voedsel weigeren (frikandellen... :nerves: :nerves:) ging prima, op de laatste training ging dat mis en nu liep ze er stoicijns langs. :biggrin2: ::) De licentie hebben we op zak, nu kunnen we verder met de GG.
Gefeliciteerd! Knap hoor, frikandel weigeren, dat zal hier niet lukken ben ik bang  :biggrin2:
Door Kim_S
Angelique schreef: Gefeliciteerd! Knap hoor, frikandel weigeren, dat zal hier niet lukken ben ik bang  :biggrin2:
+1!
Frikandel weigeren lukt mij zelf niet eens :biggrin2:

OT: ik heb een luie nergens zin in dag. En dat vind ik helemaal niet leuk want ik wilde eigenlijk van alles doen.
Toch maar een schop onder de kont en iets gaan doen  ::)
Door Kaela
Nou frikandel weigeren is hier ook een onmogelijkheid  :o Sterker nog, ik was blij dat er vanmiddag iemand met een bak vol frikandel in de buurt stond toen Oscar het in zijn kop kreeg met die poedel  ;D. Mijn gedroogde snackjes konden de boom in, maar met de frikandel was ie wel af te leiden.

Nee, als ik het echt op oefening zou doen, zou het wel lukken, maar dan moest ik wel heul erg streng zijn. Knappe Flow!!!
Door eelke
Kim_S schreef: +1!
Frikandel weigeren lukt mij zelf niet eens :biggrin2:
;D

Gisteren bbq gehad, laat in bed, vandaag uitgeslapen, hondjes uitgelaten, boodschappen gedaan, en ik kreeg het in mijn kop en op de fiets naar de verjaardag gegaan. 16 km was dat. En ik fiets haast nooit, mijn verste dit jaar is 10 km bij elkaar. En ik heb een hekel aan fietsen. Maar goed toch gedaan en tegen wind enzo en pff. Maar het overleefd en toen moest ik ook nog terug. 'toevallig' kwam ik halverwege de werkbus van mijn lief tegen (na wat hits via de app) en nu zit ik veilig en voldaan op de bank. 32 had echt nog iets te ver geweest denk ik.
Door monster
Vandaag 10 km gefietst (ebike) en een kilometer gewandeld zonder krukken. Wat een heerlijk gevoel van vrijheid. en daarna appelmoes gemaakt, héél véél appelmoes. En er hangen nog tientallen appeltjes in de boom.
Door Martine-Tom
Vol verbazing...oma is gister overleden en de familie ligt nu al overhoop. Tante A wil de trouwring van oma, tante B heeft die nu in haar bezit, dus ruzie,ruzie over wie wat gaat erven, wie het foeilelijke servies krijgt, hoe de financien afgehandeld gaan worden...
Het ergste is nog dat ze hebben staan ruzieen in het huis van oma terwijl die nog niet eens afgevoerd was  :'(
De crematie is dinsdag al, kort maar krachtig, Mieke Telkamp, half uurtje thee met cake en weer naar huis, alleen de aller naaste familie (8 stuks) en ik weet nu al zeker dat ze rond de kist ruzie gaan maken...
Ik heb dan ook besloten niet te gaan, want ik weet dan weer zeker dat ik mijn mond niet kan houden en daar heb ik gewoon echt geen zin in, ik vind het zo respectloos naar oma...ik heb haar lievelingsbloemen (gladiolen) besteld en ga die morgen naar het rouwcentrum brengen waar ik met Tom op onze eigen manier afscheid ga nemen...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door