Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Angelique
-Annemarie- schreef: Afgelopen nacht twee vechtende steenmarters op het dak. Die maken een afschuwelijk geluid, je schrikt je echt de tandjes.  :-X
Hoop dat het nu duidelijk is wie er op ons dak mag zitten.  ::) :D
Ow dear, ja die kregen ons laatst ook om 3 uur snachts het nest uit.  :biggrin2:
Door Kaela
Vannacht doorgeslapen! Heb niets van Oscar gehoord! Het kan natuurlijk zijn dat ik zo uitgeput was dat ik niet wakker te krijgen was, maar aangezien ik om 5 uur uit mezelf wakker werd terwijl hij rustig was en daarna ging dromen, denk ik dat ie rustig geweest is! Geen idee hoe snel de nieuwe medicatie werken kan, maar een goede nacht is altijd goed!

Nu weer vroeg op voor weer een lange werkdag.
Door dinky89
eelke schreef: Toch best bijzonder. Een tv programma over mensen die naar een tv programma kijken.  ???
Haha, ja he :-p en dan heb je ook nog mensen die gaan kijken hoe andere mensen TV kijken  ;D Moet daar dan ook weer programma over komen?  :confused1:

Succes vandaag met de sollicitatiegesprekken!

Of: mezelf aan het werk schoppen
Door Els&Flow
Succes Kim en Bloempje!

OT: Ons kleine vriendinnetje (Duitse Staande Korthaar) is vandaag 6 maanden geworden en om dat te vieren mocht ze voor het eerst mee naar het strand. 1 groot feest, rennen, vliegen, zeer goed luisteren, zelfs al in de golven spelen.. een dag met een gouden randje.  :smitten:
Door EliScooby
Kim_S schreef: Nog helemaal niks voorbereid voor sollicitatiegesprek morgen  :biggrin2:
Zal zo eens kijken of ik nog iets speciaals moet weten, volgens mij voldoe ik prima aan de eisen, dus ik hoef ook eigenlijk niet echt veel voor te bereiden.
Oja, hoe zie ik mezelf over 5 jaar...  ::)
Gewoon, over 5 jaar ben ik hier de baas...
Door Nynke
Mini's 3-tal schreef: Gewoon, over 5 jaar ben ik hier de baas...
Thuis of in je auto??    8)

OT: Vanmiddag naar de HA, eens kijken wat er aan de hand kan zijn met mijn borst. Stom ding.
Door EliScooby
Nynke schreef: Thuis of in je auto??    8)

OT: Vanmiddag naar de HA, eens kijken wat er aan de hand kan zijn met mijn borst. Stom ding.
Thuis niet natuurlijk en in de auto heb ik al een bestuursfunctie :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door