Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Pauline
#2989304
Het is zo'n lekker ding, die Joep van ons. En luisteren... alsof het een afgerichte politiehond is!  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: Dat ik commando's meerdere keren moet geven moet je maar even doorheen kijken en aan het eind van het filmpje geeft hij een mooi staaltje van zelfdenkendheid!

Gebruikersavatar
Door Pauline
#2989331
Nou da's dan jammer..... Hij staat wel openbaar zodat iedereen hem zou moeten kunnen zien en ik heb geen idee wat ik er dan aan veranderen moet.....
Door Juul
#2989335
Haha, goed van Joep. En inderdaad, heel slim nog ff een extra voertje scoren met een bonusactie!
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2989357
K&D schreef: Nu ik je vriendje ben zie ik'm wel... :biggrin2:
Ja.... raar hoor!!  ??? Waarom heeft het trouwens zo lang geduurd voordat je mijn vriend werd? Je bent al langer mijn vriendinnetje..... :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2989364
Martine-Tom schreef: Ik zie ook niks....wij waren toch vriendjes?  ???
:crying: :crying: :crying: :crying: ZIJN!!!!

Nou ik snap er niets van maar wij zijn geen vrienden..... Nu wel als je wilt!  :biggrin2:
Door Martine-Tom
#2989369
Pauline schreef: :crying: :crying: :crying: :crying: ZIJN!!!!

Nou ik snap er niets van maar wij zijn geen vrienden..... Nu wel als je wilt!  :biggrin2:
Jaaaaaaaa ik wist niet eens dat je weg was  :'(
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2989370
Martine-Tom schreef: Jaaaaaaaa ik wist niet eens dat je weg was  :'(
Maar dat zijn wel de ware vrienden! Ook al zie je ze jaren niet, als je elkaar weer tegenkomt is alles koek en ei! :-*
Door Martine-Tom
#2989371
Pauline schreef: Maar dat zijn wel de ware vrienden! Ook al zie je ze jaren niet, als je elkaar weer tegenkomt is alles koek en ei! :-*
:-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door