Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door kiara
#2988816
Even onder voor behoud dat het doorgaat maar heeft iemand een aanhanger te leen liefst beetje grote en het allerliefste overdekt? Voor de eventuele verhuizing
Een busje is ook welkom en ook zeer welkom handige sterke mannen/ vrouwen  :biggrin2:
Ik ben alleen dus alle hulp is dan welkom
Ik denk probeer het niet geschoten is altijd mis
Het is voor Hoofddorp naar Drenthe
:biggrin2:
Laatst gewijzigd door kiara op wo 17 sep 2014, 00:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Door K&D
#2988831
Ik zou voor een dag zo'n klein vrachtwagentje met mechanische laadbak huren. Dan ben je in 1 rit klaar, veilig en droog over.
Gebruikersavatar
Door kiara
#2989002
K&D schreef: Ik zou voor een dag zo'n klein vrachtwagentje met mechanische laadbak huren. Dan ben je in 1 rit klaar, veilig en droog over.
Ik denk dat dat heel duur is
Gebruikersavatar
Door kiara
#2989013
Radja schreef: Ik denk dat ik te ver weg voor jou woon,Deventer! Anders zou je die van ons mogen lenen,middel grote aanhanger!
Ja anderhalf uur rijden jammer maar toch bedankt
Door Ruisje
#2989014
kiara schreef: Ik denk dat dat heel duur is
Ik denk ergens rond de € 100. Maar als alles dan in één keer vervoerd kan worden scheelt dat natuurlijk ten opzichte van twee of misschien wel drie keer op-en-neer rijden naar Drenthe. :)
Gebruikersavatar
Door Radja
#2989019
kiara schreef: Ja anderhalf uur rijden jammer maar toch bedankt
Graag gedaan ;)!

Succes! En hoop voor je dat je in aanmerking komt voor dat huisje!
Door Martine-Tom
#2989031
Ruisje schreef: Ik denk ergens rond de € 100. Maar als alles dan in één keer vervoerd kan worden scheelt dat natuurlijk ten opzichte van twee of misschien wel drie keer op-en-neer rijden naar Drenthe. :)
En als je even zoekt naar de goede verhuurder kan je hem ook ergens in de buurt van drenthe weer droppen zodat je niet speciaal voor de aanhanger nog een keer terug moet rijden...scheelt weer benzine  ;)
Gebruikersavatar
Door kiara
#2989109
Ruisje schreef: Ik denk ergens rond de € 100. Maar als alles dan in één keer vervoerd kan worden scheelt dat natuurlijk ten opzichte van twee of misschien wel drie keer op-en-neer rijden naar Drenthe. :)
Dat valt dan mee inderdaad ik dacht dat kost wel 300€
Ga wel informeren bij verschillende bedrijven
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2989115
kiara schreef: Ik denk dat dat heel duur is
In een gewone aanhanger krijg je helemaal niet zoveel spullen en zul je heel vaak op en neer moeten rijden. Hoofddorp-Drente is nogal een afstand, dan kun je beter iets groots hebben en in 1 keer over gaan.
Gebruikersavatar
Door Hope
#2989118
Alles in één keer mee kunnen nemen is veel fijner. Het kost je veel minder tijd en dus zullen mensen die je komen helpen veel meer kunnen doen op dezelfde dag. Het scheelt benzine en je houdt veel meer overzicht waar je spullen zijn gebleven.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#2989175
Een aanhanger is alleen maar handig als het een grote aanhanger is. En dan moet je natuurlijk ook nog de auto èn het rijbewijs hebben om ermee te kunnen en mogen rijden.

Een Renault Master is één van de grootste die je met een B-rijbewijs mag rijden: http://www.tripautoverhuur.nl/busje-hur ... tAodUC0Atg

Je zou ook kunnen overwegen om een auto te huren met laadklep. Da's best handig met in- en uitladen: http://www.europcar.nl/wagenpark/iveco- ... dklep-VXKN

Daarnaast kun je misschien het beste iets huren in Drenthe, dat scheelt met het terugbrengen, òf bij een landelijke keten waar je het gehuurde ook bij een andere vestiging kunt inleveren.
Het voordeel van de laatste is dat je waarschijnlijk binnen je maximum aantal kilometers blijft.
Door K&D
#2989189
Ter vergelijk van prijzen; de bovenste 2 mogen met een b-rijbewijs. http://www.leusinkverhuur.nl/prijzen/
Wij moesten destijds een piano verhuizen, en hebben een wagentje met laadklep gehuurd. Dat scheelt een hoop getil.
'Hondjes' of 'bokjes' hebben we bij Boels gehuurd. Die zaten er niet bij. (kasttransporter)  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door kiara
#2989452
Wist niet dat dat kan met b rijbewijs
De laaste keer dat ik verhuist ben is bijna 20 jaar geleden
En dat was een afstandje van 20 km
Dus ja dan hebben jullie volledig gelijk
En een landelijke is helemaal perfect en laadklep eigenlijk ook
Gaat een wereld voor mij open
Maar moet nog niet juigen morgen hoor ik het of het doorgaat of niet
Het is wel een heel mooi huis en omgeving
Maar moet nu even met beiden voeten op de aarde blijven staan want niks is nog zeker helaas wachten duurt lang
Allemaal bedankt voor het meedenken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door