Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef:Jeetje dat klinkt als een druk kantoor!![]()
Blij met m'n werklaptopje waardoor mijn flexplek gewoon mijn bank of eettafel ishier op woensdag is kantoor al helemaal niet te doen want we wonen samen met de voedselbank en dan is het voedselpakketten uitgifte.
eelke schreef: Mag je eigenlijk niet eens een radio! Wat erg!Nee geen radio maar dat gaat bij ons sowieso niet werken 8) Wij zijn veel te opstandig dus we maken het zelf wel weer gezellig. Dat komt uiteindelijk het werk alleen maar ten goede!
koekje schreef: Om nog even in de stemming te blijven:
Wat moet ik me trouwens bij flexibele werkplekken voorstellen? Iedere ochtend stoelendans?![]()
eelke schreef: Flexplekken, daar krijg je stoelnijd van!ja echt, ik wel tenminste
Angelique schreef: Dat is ook wel zo, des te meer valt het op als ze een keertje slim doenOh ja![]()
Nynke schreef: Er staan allemaal rare berichten in de barJa dat had ik ook gezien. Heel apart.![]()
ene clasmild heeft ze geplaatst?
Morgen naar de HA, ben benieuwd 8)
eelke schreef: Flexplekken, daar krijg je stoelnijd van!Haha ja met als gevolg bitchfight
dinky89 schreef: Haha ja met als gevolg bitchfightDjeu zeg!Bij de belastingdienst zijn bitchfights door flexplekken al zo uit de hand gelopen dat de politie er aan te pas is gekomen
![]()