Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door keetje
#2988193
Leuk he??
Hier liggen ze ook in hun zandbak in een hoekje waar de zon nog net komt,en dan vaak met z'n vieren tegen en over elkaar, op hun zij, poten gestrekt, vleugels uit elkaar, net een hoop geslachte kippen.
Is echt genieten.
En die kas helpt vast wel mee, lekker warm.
Door eelke
#2988215
:smitten: ik wordt sowieso altijd gelukkig van jouw fimpjes, je praat altijd zo enthousiast!


Mis mijn chickies wel hoor, zeker bij het horen van die geluidjes! Vorige week heb ik nog bij ze gebbqt en het gaat ze goed gelukkig :)
Door Lizzy
#2988229
Angelique schreef: Haha lekker hé. Dat moet je ook echt alleen filmen. Ik had er hier laatst een foto van gemaakt en toen leek het wel roadkill  :biggrin2:
Hahaha ;D ;D ;D ;D

Bordje erboven "BARF" ;D
Door keetje
#2988231
Angelique schreef: Haha lekker hé. Dat moet je ook echt alleen filmen. Ik had er hier laatst een foto van gemaakt en toen leek het wel roadkill  :biggrin2:
Dat bedoel ik dus, net een stel geslachte dode kippen op een hoop.  :biggrin2:
Door Lizzy
#2988233
eelke schreef: :smitten: ik wordt sowieso altijd gelukkig van jouw fimpjes, je praat altijd zo enthousiast!


Mis mijn chickies wel hoor, zeker bij het horen van die geluidjes! Vorige week heb ik nog bij ze gebbqt en het gaat ze goed gelukkig :)
Ohww, je moet het geluid juist uitzetten :biggrin2: :biggrin2:

Hoewel die kipjes zulke sketige geluidjes maken he :smitten:
Door Lizzy
#2988234
eelke schreef: :smitten: ik wordt sowieso altijd gelukkig van jouw fimpjes, je praat altijd zo enthousiast!


Mis mijn chickies wel hoor, zeker bij het horen van die geluidjes! Vorige week heb ik nog bij ze gebbqt en het gaat ze goed gelukkig :)
Ik zag in de gauwigheid staan dat je ze had gebbq't :biggrin2:
Door eelke
#2988238
Lizzy schreef: Ohww, je moet het geluid juist uitzetten :biggrin2: :biggrin2:

Hoewel die kipjes zulke sketige geluidjes maken he :smitten:
Nee ik wordt vrolijk van jouw filmpjes, ik denk dan steeds jaaaaaaaaaaaaaaaaa de wereld is mooi! Fijn om iemand te horen genieten van de kleine dingen :)
Lizzy schreef: Ik zag in de gauwigheid staan dat je ze had gebbq't :biggrin2:
;D nee gebbqt bij de mensen waar ze nu wonen
Door Lizzy
#2988240
eelke schreef: Nee ik wordt vrolijk van jouw filmpjes, ik denk dan steeds jaaaaaaaaaaaaaaaaa de wereld is mooi! Fijn om iemand te horen genieten van de kleine dingen :)
Ahhh, wat LIEF  :-*. Maar het is ook echt genieten, ik vind kippen ontzettende leuke dieren. Ze zijn zo cute. En het maakt me echt blij dat we zo'n leuke plek voor ze hebben gecreëerd.
;D nee gebbqt bij de mensen waar ze nu wonen
Ja, toen ik het de 2de keer las, las ik het ook zo :biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door kiara
#2988344
Genieten he zo live tv
Hier ook zo regelmatig een zandbad
En wat missen de kipjes die in die grote schuren worden gehouden dan een hoop he
En wat woon jij mooi  ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door