Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door keetje
#2987784
Leuk ding en ivm mijn gewrichten zou het een uitkomst zijn. Heb er al naar zitten kijken en zet het op mijn verlanglijstje, ik wacht ook even op jouw ervaringsverslag.  :biggrin2:
Door M@rina
#2988267
Wij hebben zo'n ding gehad, is inmiddels al weer verkocht. Als je hond niet snapt dat hij de bal weer in de emmer moet gooien ben je nog geen stap verder.  Dat was bij ons dus het geval. Ik zag er sowieso al geen heil in... Manlief wilde het ding speciaal hebben... voor Saartje, ja ja :-X
Door keetje
#2988271
Je moet ook wel een lekker stuk tuin hebben om er mee te spelen anders moet je hem meesjouwen naar een open veld. Ik had het er met meneer Keetje over en die vond het een goed plan. Hier in de kamer, en dan die bal overal tegenaan stuiteren, muren plafond en Luna erachteraan. Ja, en ik zeker met een integraalhelm op in de kamer zitten.
#2988373
M@rina schreef: Wij hebben zo'n ding gehad, is inmiddels al weer verkocht. Als je hond niet snapt dat hij de bal weer in de emmer moet gooien ben je nog geen stap verder.  Dat was bij ons dus het geval. Ik zag er sowieso al geen heil in... Manlief wilde het ding speciaal hebben... voor Saartje, ja ja :-X
Kon je dat niet aanleren? Ik ga ervan uit dat als ik ze kan leren fly ballen dat dit ook wel goed komt. Zo niet ach dan dumpen we hem vol met ballen ;D
keetje schreef: Je moet ook wel een lekker stuk tuin hebben om er mee te spelen anders moet je hem meesjouwen naar een open veld. Ik had het er met meneer Keetje over en die vond het een goed plan. Hier in de kamer, en dan die bal overal tegenaan stuiteren, muren plafond en Luna erachteraan. Ja, en ik zeker met een integraalhelm op in de kamer zitten.
Hij schijnt af te stellen te zijn tussen de 5 en 15meter...onze tuin is iets van 15, op de camping hebben we meer grond.
;D ;D ;D ;D heb wel beeld met integraalhelm :-X :P ;D
Door sella
#2988440
Ik lees mee. De heren willen wel meer ballen gegooid hebben, maar mijn schouder vindt dit wat minder aanlokkelijk.
Wie weet is dit voor ons ook wel een oplossing.
Ik zie me helemaal dat ding in de auto gooien, hem plaatsen op een veld in spaarnwoude en de mannen maar rennen en ik van hun genieten ;D
Door M@rina
#2988552
Cindy de Wolf schreef: Kon je dat niet aanleren? Ik ga ervan uit dat als ik ze kan leren fly ballen dat dit ook wel goed komt. Zo niet ach dan dumpen we hem vol met ballen ;D

Hij schijnt af te stellen te zijn tussen de 5 en 15meter...onze tuin is iets van 15, op de camping hebben we meer grond.
;D ;D ;D ;D heb wel beeld met integraalhelm :-X :P ;D
Aanleren lukte dus niet, Saartje was binnen 10 seconden geconditioneerd op het aftik geluidje voor de bal weg geschoten wordt. Na 2x zat ze alleen nog maar te wachten op de bal.
#2988554
Cindy de Wolf schreef: Kon je dat niet aanleren? Ik ga ervan uit dat als ik ze kan leren fly ballen dat dit ook wel goed komt. Zo niet ach dan dumpen we hem vol met ballen ;D

Hij schijnt af te stellen te zijn tussen de 5 en 15meter...onze tuin is iets van 15, op de camping hebben we meer grond.
;D ;D ;D ;D heb wel beeld met integraalhelm :-X :P ;D
Een vriendin van mij heeft deze  ook ,maar zegt dat de afstand niet in t stellen is , alleen  de tijd tussen het afschieten van de ballen.
Ik zal het haar nog eens vragen

Edit: gevraagt aan mijn vriendin. Hij schiet 7 meter ver , heeft drie ballen erbij zitten , wil je meer ballen dan moet je die apart erbij kopen .
en als je wat slechte ballen hebt die niet stuiteren schiet hij minder dan 7 meter ver
Laatst gewijzigd door Sweet Dutchess op di 09 sep 2014, 11:09, 1 keer totaal gewijzigd.
#2988564
Sweet Dutchess schreef: Een vriendin van mij heeft deze  ook ,maar zegt dat de afstand niet in t stellen is , alleen  de tijd tussen het afschieten van de ballen.
Ik zal het haar nog eens vragen

Edit: gevraagt aan mijn vriendin. Hij schiet 7 meter ver , heeft drie ballen erbij zitten , wil je meer ballen dan moet je die apart erbij kopen .
en als je wat slechte ballen hebt die niet stuiteren schiet hij minder dan 7 meter ver
Dan zal ze denk ik een ander of eerder type hebben. Kijk maar naar becshrijving;
is de 1ste en enige automatische ballenwerpmachine voor zowel kleine als grote honden, met 2 tijdsintervallen en afstandbediening.
GoDogGo werpt automatisch ballen tussen 5 en 15 meter (instelbaar), in tijdsintervallen van 7 of 15 sec.
Met de afstandsbediening kan je je eigen tijdsintervallen bepalen.
-veiligheidssensor met automatische uitschakeling, de beste bescherming voor uw hond
-2 stroombronnen : AC Adapter of 6 D batterijen
-G3 transmissie, geproduceerd door Bosch/Makita/Hitachi
-2 tijdsintervallen : 7 of 15 seconden
-3 afstandsinstellingen : van 5 tot 15 meter (afhankelijk van het type en de toestand van de ballen)
-tijdsduur met 6 D batterijen bedraagt ongeveer 25 uur
-hoogste kwaliteit van alle onderdelen
-Control Panel ON/OFF en tijdsinstelling
-afstandsbediening met een reikwijdte tot 25 meter
-geschikt voor zowel kleine als grote honden
-6 tennisballen inclusief
-2 handvaten maken het makkelijk verplaatsen van de GoDogGo mogelijk
-design en patent uit Amerika
-met gebruiksaanwijzing
-2 jaar garantie
-niet geschikt als kinderspeelgoed
-CE goedgekeurd
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door