Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lida. S
Borke schreef: Daar heb ik vorig jaar een proefrit mee gemaakt en het voelde heel veilig!
Toch een andere fiets gekozen odat ik die fijner vond trappen met een middenmotor.
Maar het is een hele fraaie fiets die je hebt, ziet er leuk uit ook trouwens!
Er zijn (voor zover ik heb kunnen onderzoeken) maar 3 fietsen in Nederland waarbij je met beide voeten plat op de grond kan staan als je op het zadel zit. De veiligheid die dit biedt was voor mij verreweg de grootste eis.
De Gazelle fietste het prettigst. Ik merkte niets van het ietwat vreemd gevormde frame.
Bij Gazelle in Amersfoort staan al hun fietsten en kan je onbeperkt proefritten maken. Ideaal om de verschillen in systemen en fietsen te onderzoeken en ervaren.
Door Lil
Proefritten zijn belangrijk. Op mijn fiets niet gemaakt, maar met de andere bleek al heel snel: het moest een achter motor zijn. Wordt je afgeraden als je advies vraagt, maar deze ontlastte mijn knie het meeste.
Door Lida. S
Lil schreef: Proefritten zijn belangrijk. Op mijn fiets niet gemaakt, maar met de andere bleek al heel snel: het moest een achter motor zijn. Wordt je afgeraden als je advies vraagt, maar deze ontlastte mijn knie het meeste.
Iedereen moet natuurlijk rekening houden met zijn eigen beperkingen en/of wensen. Maar er is in de loop der jaren veel veranderd en bijgekomen.  De ene fiets met de motor achter is niet hetzelfde als de andere met een motor achter.
Door Lil
Lida. S schreef: Iedereen moet natuurlijk rekening houden met zijn eigen beperkingen en/of wensen. Maar er is in de loop der jaren veel veranderd en bijgekomen.  De ene fiets met de motor achter is niet hetzelfde als de andere met een motor achter.
Ja, zo'n ouderwetse moet je niet doen, alles is vernieuwd fiets kan  helemaal geweldig zijn  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door