Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door S
#2982415
Zitten er tussen al die Nederlanders hier ( ;)) ook enkele Belgen die het leuk vinden om een verzamelgroepje te vormen?
En is er animo voor een verzamelpunt in de regio Brecht (Antwerpen)?
Als iemand goede adresjes weet of producten voor een leuke prijs dan kan dat hier misschien ook gemeld worden?
#2982418
Er zitten hier heel wat belgen hoor :)
Ikzelf ben van oost vlaanderen en doe regelmatig lijntjes ;) (regio oost vlaanderen, bergen op zoom, eindhoven, puth)
Sieglinde eveneens van oost vlaanderen besteld regelmatig KVV in groep
Barbara vh is soms chauffeur voor regio oost vlaanderen (waarvoor mijn dank ;))
Kaszi is ook van BE
Theuveltje is ook van BE

En ik kan momenteel niet nadenken maar ik vergeet er vast nog
Gebruikersavatar
Door S
#2982424
Oh wat leuk!

Waar haal jij je spulletjes dan zoal vandaan? Via een BP lid, of zoek je echt aanbiedingen uit van (online)winkels?

Hier in Antwerpen is alles van BARF, KVV en snacks echt opmerkelijk duurder dan in NL, vandaar dat dit groepje me misschien wel handig leek. Ik zit zelf bijna wekelijks in NL en woon vrij dicht bij Breda.
#2982439
ik heb eigen leveranciers :)
Momenteel kan ik aan: paard - konijn - wild - pens geraken. Kip ben ik voor aan het onderhandelen.
En ik rijd regelmatig naar NL om daar aan te sluiten bij lijntjes. Zo haal ik 19 september geitjes en eend ;)
Op andere momenten rijd ik naar Nadia hier op bp voor rundproducten enz.
#2982538
hier ook belgie, ik haal het meeste via orinake, en krijg ook gratis kipkarkas en parelhoenkarkas en soms ook konijnkarkas op de markt.
voor de rest ben ik altijd wel op zoek naar andere soorten gevogelte, maar dat blijkt vrij moeilijk te zijn hier in belgie.
#2985360
Rond Antwerpen niet nee.

Wij wonen ook in Belgie.  Maar aan mij ga je niet veel meer winnen sinds we naar beneden in Oost-Vlaanderen verhuisd zijn en ik fulltime werk...  ::)

Her is in Belgie niet eenvoudig. Tegenwoordig haal ik kippennekken en kiporgaan op de markt, maar in Stekene keken me ze aan alsof ik chinees sprak  :-X
De rest komt voornamelijk van Orinake.
Laatst gewijzigd door pearlsofpassion op di 02 sep 2014, 22:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door S
#2985555
Ik heb mijn spullen tot hiertoe besteld eerst bij Lotgering en nu bij Degomeat en zeker over die laatste ben ik best wel tevreden. Het enige nadeel is dat alles diepgevroren is, en nu ik voor het eerst aan het portioneren ben geslagen voor een maandje, ben ik er achter dat dat niet zo super handig is. Dus nu op zoek naar een goedkoop plekje waar ik het vers kan kopen, dan portioneren en dan pas invriezen...

Goede en goedkope geitenmelk heb ik intussen gevonden, op 10min. van ons huis dan nog wel!  :biggrin2: Dus als iemand verse geitenmelk wenst dan hoor ik het wel!
Gebruikersavatar
Door S
#2985682
Is dat niet héél slecht: bevrozen - ontdooien - terug invriezen?
Zo heb ik het gisteren dus ook gedaan, al was het zeker niet helemaal ontdooid, ik ben gewoon beginnen snijden van zodra het enigzins kon en dan meteen terug de vriezer in.
#2985689
[quote="S"]
Is dat niet héél slecht: bevrozen - ontdooien - terug invriezen?
Zo heb ik het gisteren dus ook gedaan, al was het zeker niet helemaal ontdooid, ik ben gewoon beginnen snijden van zodra het enigzins kon en dan meteen terug de vriezer in.
[/quote]

Zo doe ik het ook altijd, nog nooit problemen mee gehad.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door