Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door S
#2985100
Zijn hier bio baasjes op BP?
Kopen jullie bio vlees of ook bio groenten etc?
En waar kopen jullie die producten, gewoon in de supermarkt of rechtstreeks bij de groenteboer?
Gebruikersavatar
Door Irta
#2985103
Wat zijn bio baasjes? ??? Bedoel je mensen die zelf biologisch eten? Ik denk heel veel, maar zelf koop ik voor m'n honden over het algemeen niet biologisch om de simpele reden dat mijn budget dat niet toelaat.
Gebruikersavatar
Door S
#2985104
Ja ik bedoel gewoon mensen die bio eten... had wat duidelijker moeten zijn.  :biggrin2:
Door Tanna
#2985105
Wij eten allemaal biologisch, zowel baasjes als hond. Voor onszelf en de hond koop ik bij de natuurwinkel en bij een biologische zorgboerderij, voor de hond ook nog bij de biologische slager.
Door fransbulletje
#2985122
Hier wordt ook biologisch gegeten door onszelf en door de bullen.
Ik bestel bij de EKOnoom , kom regelmatig bij de Ekoplaza, G&W winkel, vlees bestel ik bij OKvlees en op vrijdag altijd naar de Keukentuin ( Zuidbroek)
De bullen krijgen Carnibest biologisch en snacks zoveel mogelijk biologisch van Bandit en Darf.
Door keetje
#2985161
Ik denk dat ik mezelf wel een bio baasje kan noemen. Wij eten waar mogelijk bio, Luna eet overwegend bio, de kippen, konijnen,cavia's en papegaaien ook.
Door Lizzy
#2985171
Mijn honden eten voor 70% bio. Wij zelf voor 10%. Wij eten geen vlees, maar ik koop sommige groenten, fruit en kaas bio. Oh, en som bio wijn van AH eigen merk. Ik zou wel 100% bio willen maar dat lukt budget technisch niet. We gaan ons wel inschrijven voor een moestuin dus met een beetje mazzel gaan we wel weer meer bio eten.
Gebruikersavatar
Door Lizetta
#2985293
Ooit, later als ik groot ben  :biggrin2:, heb ik een boerderij en kan ik zelf m'n groenten gaan verbouwen en wil ik wat vee zelf houden... Sowieso kippen voor eieren etc.
Op dit moment eet ik maar 5% bio, wel veel scharrel. In mijn geval betekent dat bijna hetzelfde, ken de koeienhouder, alleen hen biovoer voeren is hem te duur, dus heet het geen bio... Ik ben student/bijna afgestudeerd, woon in de stad, voor mij is even naar de boer rijden er niet bij.  :(
Gebruikersavatar
Door pluk
#2985315
80-90% van wat wij en Scott eten van dierlijke oorsprong is bio of zo diervriendelijk mogelijk.
Voor ons gewoon bij Appie, Scott eet veel van Darf, Degomeat en Oervoer. Haal vlees voor ons bij biologisch dynamische boerderij. Voor Scott neem ik daar orgaan mee of ik haal het bij Ekoplaza.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2985330
Esther Q schreef: Ik trek alles zo uit de groentetuin van de buurvrouw :biggrin2:
Hee dat ga ik hier ook eens proberen  :biggrin2:

Ik zou heel graag bio willen eten. Maar op dit moment ben ik al blij dat we überhaupt kunnen eten, dus bio moet nog even wachten op betere tijden...
Mijn hele moestuin is dit jaar opgegeten door 20.000 naaktslakken, dus van daaruit ook geen bio helaas.
Gebruikersavatar
Door koekje
#2985356
Hier is het ook crisis, momenteel heb ik qua bio-voorraad alleen pitjes (zonnebloem en pompoen).
Door BusKay
#2985366
Kim_S schreef: Mijn hele moestuin is dit jaar opgegeten door 20.000 naaktslakken, dus van daaruit ook geen bio helaas.
Bio escargots.....  :D :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door