Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door kiara
#2983539
Er was een oud topic hierover kleintje maar , ben toch benieuwt of er mensen zijn die er zelf 1 hebben gemaakt
Ik heb er een bij de kringloop vandaan ook door iemand zelf gemaakt, maar er moet het een en ander veranderd worden, duurt nu veel te lang, ondanks ventilator erin en nu nog 140 gewone wat lamp
Heb gister een warmtelamp gekocht met keramische fitting maar die moet er nog in
Die van mijbis van hout, ook waar de spullen op liggen wel met lucht gaatjes, lamp zit beneden, en als hij aangaat leg ik aluminium folie over dat houd voor evt lekken
Hij is ongeveer zo groot als tafel model koelkast
Ook nog 2 houten stokken erin waar je wat aan kan ophangen
Dus ja tips welkom om hem te verbeteren
#2984919
Ik kan wel foto maken hoop alleen dat ze lukken want hij staat in de schuur
Is wel licht maar ja toch vrij donker
En weinig ruimte om foto te maken ga proberen
Er zit nu wel speciale keramische fitting in en warmtelamp voor terrarium
Van 150 wat, moet hem alleen zo even ruilen want hij doet het niet , ik heb altijd mazzel
Dan ga ik hem aanzetten met themperatuur meter erin even kijken hoeveel warmte de lamp geeft, en mocht het teveel zijn dan ruil ik hem om voor minder wattage
Nou heb ik ook bedacht om de plank die ook van dat zelfde hout is eruit te halen en te vervangen voor een RvS rooster, omdat in mijn ogen die plank waar de lamp dus onder zit teveel warmte tegenhoud
Alleen hoe kom ik aan zo'n rooster??
Ik moet ongeveer voormaat hebben van zo'n ouderwets gasfornuis dat past wel
En dan denk ik dat het veel beter gaat
Pffff heel gedoe hoor, maar opzich is het zo'n fijn ding en kan je dus ook grotere dingen drogen
#2985487
Nou uiteraard heb ik de mazzelaar weer iets bijzonders , warmtelamp gister geruild die ik nu heb doet het, is getest daar, wat denk je hier doet hij het niet :-[
Nou zou je denken ligt aan de fitting nou die doet het dus wel met een gewone lamp :-\
Is ook nieuw en keramische
Nou schiet mij maar lek
Ga straks maar weer even bellen naar de dieren winkel
Dit is toch wel erg vreemd niet
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door