Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door lianneke
#2984558
Dat is dus de vraag. Ik wil ze niet op de kale vloer laten liggen alhoewel ze daar wel vaak voor kiezen.
Tot nu had ik kussens van tuinstoelen liggen met badhandoeken erom heen die ik dan in de wasmachine gooi. Maar die kussens gaan ook snel meuren en gooi ik ze weer weg. Zoek eigenlijk iets wat langer mee gaat en afneembaar is dus schoon te maken is zonder meteen kapitalen uit te geven.
Door eelke
#2984566
Ikea matrasje van een tientje met geplastificeerde stof van de ikea. Ik doe er voor het lekkere nog een baby dekbedje op en een hoeslaken eromheen.
Afbeelding

Afbeelding

En natuurlijk de nieuwe hondenmand :P
Afbeelding
Door BusKay
#2984567
Martine-Tom schreef: Bed en bank...dus aan mij heb je niks  :biggrin2:
+1
Maar ook zo'n korreltjeskussen in gebruik door 1 van de 2 (hoes kan in de Wmachien).
Door Ruisje
#2984568
Een matras! Kinderbed formaat of half eenpersoons met daarover een vochtdichte hoes en daarover een hoes (zoals een hoeslaken). De hoes was je gewoon regelmatig.

Ik heb een half eenpersoons matras met waterdichte hoes plus daarover zelfgemaakte hoezen op de overloop liggen. Daar slapen onze honden altijd 's nachts. Het halve matras is al meer dan 10 jaar oud, niet doorgezakt en meurt niet. :)
Door El_Kato
#2984572
Hier een JollyPaws, kostbaar maar ideaal schoon te maken en in de winter leggen we er voor de lekker nog een fijn fleecekleedje in  :D

We hebben ook nog 2 van die hard kunststoffen manden staan met schapenvachten erin. De schapenvachten gaan 1x in de zoveel tijd in de droger met een doekje met wat lavendelolie erop. De droger slingert al het zand en vuil eruit (wel droger goed uitzuigen daarna) en wat er mogelijk nog in zit klop ik er buiten dan uit. De vachten ruiken daarna weer normaal heel ligt naar schapenvacht.

We hebben ook een groot kleed onder de "salon" tafel (klinkt zo sjiek...) en daar liggen ze ook vaak op. 's Avonds mogen ze ook vaak met een dekentje op de bank. Zeker 's winters heerlijk lekker warm, de kachel kan dan echt een graadje lager  ;D
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#2984590
We hebben een soort kussen-mand gekocht van de Airmiles (nu niet meer te krijgen), daar ligt ie regelmatig in; verder op de eetkamerstoelen met oude kussens (als ik aan de eettafel bezig ben) en op de bank (die is oud, dus vinden we niet erg) of op het kleed op de grond. Bij mn schoonouders ligt ie ook op de bank maar dan op een deken.....
Door zurca
#2984595
Als ik zo eens bedenk wat ik aan hondenbedden heb, dan kan ik wel tien honden gaan houden :biggrin2: :-[
Beide honden hebben een eigen poef met daarop een kussen met daarop een kleed met daarop een schaap. Dan ligt er voor de kachel een ridgi-pad (http://www.ridgi-pad.de/)met daarop een kleed met daarop een schaap
Die ridgi-pad hebben we al zeker een jaar of 5 en ziet er nog netjes uit en is ook nog mooi in vorm enzo.
Dan hebben ze beide een "comfort kussen" (http://www.comfort-kussen.nl/contents/n ... assic.html) voor buiten in de tuin. Dit vind ik goede kwaliteit kussens. Na jaren is de vulling nog goed dik en de hoes blijft mooi. De kussens liggen met mooi weer buiten en voor de nacht haal ik ze wel binnen. Als ze buiten niet meer in gebruik zijn dan leg ik ze op hun bed. De honden slapen 's nachts boven, daar staan 2 ledikantjes met een matrasje met daarom een lading oude dekbedden met daarop een zacht fleecekleed en in de herfst/winter dus ook nog dat comfort kussen.
Er staat boven nog een mand, ooit gekocht op de winner, met daarin een kussen met daarop een schaap.
En er is nog een stretcher, die is voor het mooie weer buiten in gebruik en in de winter staat die boven met die mand erop.

Zo het moge duidelijk zijn dat mijn honden verwende monsters zijn die graag zacht en warm liggen.
En dan mogen ze ook nog op de bank ::)  :-[  :biggrin2:

Ohja... nog vergeten... Voor Ziggy heb ik nog een ronde mand van doggy bag, beetje klein gekocht want in de winter vind ze het zo lekker om strak op een krulletje te slapen. Die mand is nog nieuw en er moet nog een schaap voor gekocht worden :P
Door **Jillaroo**
#2984598
Mevr de sloperd heeft een vetbed en daarop een driedubbel gestikt rostero kleed in de bench ( ik haat  het geluid van nagels op de metalen plaat van de bench). En ik zit er aan te denken dat ze een zware droogloopmat als bodem krijgt met daarop een oud kleed. yeng heeft in haar bench/ren een biamatras met als het fris is een rosterokleedje. Quin ligt boven te slapen en die heeft een mand met een badstoffen boxkleed erin.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2984602
De vloer is het meest populair  ::)

Dan hebben we het inmiddels beroemde Ikeamatrasje;

Afbeelding

De tuintafel  ::)

Afbeelding

Natuurlijk de bank:

Afbeelding

De vensterbank:

Afbeelding

En een zak met flubbels erin. Best populair, maar goed ook, want het kreng is loodzwaar en lomp.

Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door