Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door joel
#2983986
Gister met 'Voordewindhond' weer een heerlijke wandeling meegelopen op Kootwijk, natuurlijk even wat foto's delen  ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Panda, zoekt "toevallig" nog een heerlijk mandje  :biggrin2:

Afbeelding
Met af en toe een buitje, is zo'n jasje wel erg lekker!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Door Ruisje
#2984100
Prachtige foto's en leuk er podenco's bij te zien! :)
zurca schreef: Een Podenco zonder lijn... ik blijf het altijd een bijzonder gezicht vinden :)
Mooi foto's! Kootwijkerzand blijft een prachtig gebied om te wandelen, wij komen er graag!
Hier loopt Sergi ook regelmatig zonder lijn hoor. Alleen niet op bospaden en gebieden waar heel veel konijnen zitten en de weg te dichtbij is. ;)
Door zurca
#2984112
De meeste mensen die ik "ken" met Podenco's laten hun honden niet los. Gewoon omdat ze dan pleite zijn.
Ik kom al jaren op windhondenmeetings en het zijn altijd de Podenco's die weten te ontsnappen van het terrein ::)
Daarom vind ik het altijd "bijzonder" te zien dat er exemplaren zijn die wel los kunnen lopen, hoe heerlijk!!
Door Ruisje
#2984113
zurca schreef: De meeste mensen die ik "ken" met Podenco's laten hun honden niet los. Gewoon omdat ze dan pleite zijn.
Ik kom al jaren op windhondenmeetings en het zijn altijd de Podenco's die weten te ontsnappen van het terrein ::)
Daarom vind ik het altijd "bijzonder" te zien dat er exemplaren zijn die wel los kunnen lopen, hoe heerlijk!!
Misschien omdat een Podenco geen windhond is maar in de rasgroep oertypen thuishoort. ;)
Dat is ook wat ik te horen kreeg toen we Sergi kregen en de eerste maanden durfde ik hem daarom helemaal nergens los te laten. En nog steeds durf ik het op heel veel plekken niet, hoor. Dus alleen als het terrein groot genoeg is en hij niet binnen 1 minuut de weg op kan rennen. En ik moet overzicht hebben, dit laatste voor mijn eigen gevoel. ;)
Door rosmin
#2984199
wat een heerlijke langpoten  :)

Sam (kruising met windhond)  kan helaas ook niet overal los; hij gaat geheid op jacht en heeft dan bananen in zijn oren.
Hij jaagt op zicht en geur. Alleen als het terrein is afgezet + vrij van hazen/ reen/ fazanten mag hij helemaal vrij rennen
Door zurca
#2984227
Ruisje schreef: Misschien omdat een Podenco geen windhond is maar in de rasgroep oertypen thuishoort. ;)
Hoe bedoel je dit?
Dat oertypen minder makkelijk los kunnen dan windhonden?
**Marjolijn** schreef: Wat een prachtige honden sommige zeg!
Heb je daar een route waar honden los mogen?
Officieel is het kootwijkerzand geen losloopgebied maar op het zand word het gedoogd. In de bossen moeten ze wel echt aan de lijn.
rosmin schreef: Alleen als het terrein is afgezet + vrij van hazen/ reen/ fazanten mag hij helemaal vrij rennen
Enne weet jij zou plek?! ;) ;)
Gebruikersavatar
Door Sher
#2984228
rosmin schreef: wat een heerlijke langpoten  :)

Sam (kruising met windhond)  kan helaas ook niet overal los; hij gaat geheid op jacht en heeft dan bananen in zijn oren.
Hij jaagt op zicht en geur. Alleen als het terrein is afgezet + vrij van hazen/ reen/ fazanten mag hij helemaal vrij rennen
Dat klinkt ook als een fijn plekje voor Noortje.  :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door