Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2983709
Roermond is groter en daar zaten meer winkels die onze smaak waren. Rosada is wel al een tijd geleden dat ik er geweest ben, want op de site zie ik nu een hoop dingen staan die er vorige keer niet waren.
#2983726
Wij vonden Rosada echt enorm tegenvallen !!
Het waren andere winkels als wij normaal winkelen, maar de kleding die er hing leek ook wel 3 jaar oud  ::)

Roermond zijn we nooit geweest.

Een leuke tip als je toch naar Rosdat gaat, zou ik daarna even gaan Indoor Skydiven ! Dat zit ernaast en is zo cool  :D
Wij hebben het begin augustus gedaan, en zijn verslaafd !
#2983728
Monique77 schreef: Wij vonden Rosada echt enorm tegenvallen !!
Het waren andere winkels als wij normaal winkelen, maar de kleding die er hing leek ook wel 3 jaar oud  ::)

Roermond zijn we nooit geweest.

Een leuke tip als je toch naar Rosdat gaat, zou ik daarna even gaan Indoor Skydiven ! Dat zit ernaast en is zo cool  :D
Wij hebben het begin augustus gedaan, en zijn verslaafd !
;D ;D ;D Skydiven!  ;D ;D ;D Ik weet niet of ik dat durf hoor!
Door Elvira
#2983730
ik woon vlak bij rosada, maar ben er al een tijdje niet geweest. Roermond ben ik nooit geweest, dus ik kan niet vergelijken. Er is komend weekend ook jaarmarkt in Roosendaal en het is koopzondag. In Boschenhoofd is ook wat te doen en in Etten-Leur ook volgens mij.
#2983732
Monique77 schreef: Wij vonden Rosada echt enorm tegenvallen !!
Het waren andere winkels als wij normaal winkelen, maar de kleding die er hing leek ook wel 3 jaar oud  ::)

Roermond zijn we nooit geweest.

Een leuke tip als je toch naar Rosdat gaat, zou ik daarna even gaan Indoor Skydiven ! Dat zit ernaast en is zo cool  :D
Wij hebben het begin augustus gedaan, en zijn verslaafd !
Dat is sowieso snel bij de Outlets, dat zijn de oudere collecties. Ik heb al een paar keer meegemaakt dat ik het ene jaar iets in de winkel kocht en het het jaar daarna in een outlet hing.  >:(
#2983734
Elvira schreef: ik woon vlak bij rosada, maar ben er al een tijdje niet geweest. Roermond ben ik nooit geweest, dus ik kan niet vergelijken. Er is komend weekend ook jaarmarkt in Roosendaal en het is koopzondag. In Boschenhoofd is ook wat te doen en in Etten-Leur ook volgens mij.
Klinkt leuk! Maar ik ben dan helaas nog niet in de buurt.  ;)
#2983735
Ik zou voor Roermond gaan. Vanuit de outlet ben je ook zo in het centrum van Roermond waar je dan weer verder kunt shoppen ;) :biggrin2:
En als je dan nog wat tijd over hebt, kun je door rijden naar Maasmechelen Village  :biggrin2:
#2983737
**Jolanda** schreef: Ik zou voor Roermond gaan. Vanuit de outlet ben je ook zo in het centrum van Roermond waar je dan weer verder kunt shoppen ;) :biggrin2:
En als je dan nog wat tijd over hebt, kun je door rijden naar Maasmechelen Village  :biggrin2:
Nooit van gehoord! Wat is dat nou weer?  ;D Ook een outlet?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door