Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

BusKay schreef: Nou Miet...

Als ik het zo lees dan komt er binnenkort een team jou kant op om de zaak effies te regelen.
Het enige waar je dan nog voor hoeft te zorgen is de koffie en goedkeurend te knikken als het naar je zin is....
lamaarkome... ::)

Ik heb  advies gevraagd van een interieurstyliste, en die dame is ook hier geweest.
Alleen kan ik n haar bezoek de draad niet meer kunnen oppakken  :-[

maar nog 1 weekje werken, en dan ben ik 3 weken, misschien wel 4 weken vrij.
Ik wil dan toch  weer eginnen. Ik denk dat ik weer inspiratie moet gaan opdoen bij  iemand die  de pimpronde  al gedaan heeft.
m9schien geven foto's al genoeg energie.
Dussssssssssssssssss.... als mensen  nog nieuwe plaatje hebben, ik zie ze graag in dit topic  :D
MargaS schreef: Mooi Cheeta! En is het ook een beetje slijtvast?
Wel goed in de was zetten, de eerste krasjes zitten er inmiddels op maar zijn makkelijk bij te werken.
Vooral in het begin is de vloer erg kwetsbaar daarna valt het wel mee.
cheeta schreef: Wel goed in de was zetten, de eerste krasjes zitten er inmiddels op maar zijn makkelijk bij te werken.
Vooral in het begin is de vloer erg kwetsbaar daarna valt het wel mee.
OK, zat erover te denken voor in de keuken maar dat wordt wel intensief gebruikt natuurlijk.
Borke schreef: Hoe kom je er op?
Heel origineel dit!
Fraai  :)
Gewoon omdat eigenlijk alles maar dan ook alles geverfd kan worden met krijtverf. Ga er binnenkort nog wax overdoen en dan kijken hoe lang ze goed blijven. :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door