Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door charmed
#2982152
Ik heb even een vraagje (alweer :) Wie weet waar je van die nopjes op schoenen kan bestellen. Ik had mooie paarse schoenen uitgezocht met rits en nopjes, maar die nopjes weten ze niet hoe ze er aan moeten komen. Hij zei wel als ik ze zelf kon vinden, wilden ze ze er wel opmaken. Wie O wie heeft een idee

Afbeelding
Deze nopjes bedoel ik :)
Gebruikersavatar
Door Hope
#2982337
Ik wil de pret niet bederven, maar pas wel op dat ze niet in je huid kunnen prikken.
Ik heb dat namelijk gehad met een paardrijbroek en dat was echt verre van handig!
Door charmed
#2982406
Yep, dit is de bedoeling van die glazen muiltjes  :biggrin2: En dit keer zijn ze van pas :)
Sher schreef: Moeten jouw glazen muiltjes zo worden?

O, ik zag net in je andere topic dat ze inderdaad zo moeten worden.  :-[
Door charmed
#2982407
D'r zit een glazen muiltje (plastic tussen) zie ander topic :)

Zal er eerst eens over nadenken maar zonder vind ik ze wel saai :(
Hope schreef: Ik wil de pret niet bederven, maar pas wel op dat ze niet in je huid kunnen prikken.
Ik heb dat namelijk gehad met een paardrijbroek en dat was echt verre van handig!
Door charmed
#2982752
Dat kan. Maar ik ben niet echt een mode mens, wat ik leuk vind koop ik, maar niet omdat het in de mode is. Maar het is ook niet in de mode je schoenen over je broek te dragen. Mijn schoenen zijn gewoon veel te groot (op dit moment) om de broek over de schoenen te dragen. Ik hoop dat dat verminderd is, dus dat was mijn motivatie, als ze dan toch niet onder de broek kunnen, dan er maar opvallend overheen. Ben niet zo snel ergens op uitgekeken (althans voorheen niet)

We gaan nog eens denken :)
Els&Flow schreef: Maar met studs zijn ze over een jaar misschien helemaal uit of ben je ze zat en zit je met gaatjes in je schoenen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door