Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door **Jolanda**
#2981010
Na 8jaar heb ik iets geweldigs ontdekt ::) Honden afspuiten na de grote ronden scheelt écht heel veel zand en viezigheid in huis. :-[

Nu wil ik eigenlijk graag een badjas, maar zijn ze echt zo ideaal? Drogen de honden dan echt beter op? Ik droog ze nu na het afspoelen met een handdoek zo ver als mogelijk, maar ze blijven natuurlijk nog even nat.

En als ze zo goed zijn, welke hebben jullie? Waarom is die van jou zo fijn? Of waarom niet?
Gebruikersavatar
Door janninneee
#2981016
Jaaaa ik heb er! 2 een voor lola een voor dips!
Ze zijn gemaakt door iemand die ik ken;)
Dames vinden ze ideaaal. Zijn gemaakt van gewone handdoeken;)
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#2981022
Ja!! Ik heb er 1 voor Flow, die ze geerft heeft van Max en ik vind het ideaal!! Ook lekker voor de winter, na waterwerk of zwempartijtjes. O0 De mijne komt bij natte neuzen vandaan. Ik had er nog 1, zonder flap onder de buik, maar die heb ik weg gegeven, vind een buikflap wel erg handig zodat de boel op zn plek blijft.

http://www.natteneuzen.nl/hondenkleding ... blauw.html
Gebruikersavatar
Door pike
#2981046
joel schreef: http://www.afghanen-windhunde.hunde-homepage.com/
Ook voor kleine(re) rassen!!


Via de afghanensite krijg ik altijd verschillende site s door....op deze site staan mooie badjassen/raincoats end ( wel duur!)
Maar hoor alleen maar goeie verhalen over Maria! Alles kan, elke maat, niets is te gek
Inderdaad, niets is te gek als ik hier zo rondkijk  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door joel
#2981087
pike schreef: Inderdaad, niets is te gek als ik hier zo rondkijk  :biggrin2:
Hihi....jep alles voor je kindje..... ehhh hond  :)
Door **Jolanda**
#2981102
Die badjassen voor de Afghanen vind ik erg mooi en luxe, maar ook erg duur. :-[ Mijn honden boeit het ook niet of ze een badjas met of zonder mooie versiering hebben ;)
Als ik nou goed ruim in het geld zat, dan had ik zeker zo'n mooie luxe gekocht, maar helaas.

Die site van Marion had ik indd ook al gezien en die leek mij ook erg prettig. Buikflap, goede manier van bevestigen enz.
Ik wacht nog even af, eens kijken wat andere mensen nog zeggen.

Vriendlief heeft me voor gek verklaard, maar ik denk dat ze zeker goed gebruikt gaan worden en geen overbodige luxe zullen zijn aangezien mijn honden iedere dag als een smeerkees terug thuis komen na de grote ronde. Die worden altijd nat en vies. :-\
Gebruikersavatar
Door Else
#2981103
even  :offtopic2: : Joel waarom worden er van die nekkragen gemaakt voor afghanen?
Hihi ik moest wel lachen om die plaatjes  ;D

Afbeelding
Afbeelding
Door Danny
#2981104
Ja hoor ideaal! Ik gebruik hem heel erg veel.
Scheelt ook heel veel vocht in de auto.
Ik heb er 2 van Furdry, van Furminator, alleen worden die niet meer gemaakt. En ik heb ook 2 neppers.
Door smulpaap
#2981119
Shanelle schreef: :o :D  :-X :biggrin2:
Ik ben ook wel benieuwd naar het nut daar van.


Ik ook  :biggrin2:

Zo deftig loop ik er zelf niet eens bij , laat staan mijn hond  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door S
#2981142
smulpaap schreef:

Ik ook  :biggrin2:

Zo deftig loop ik er zelf niet eens bij , laat staan mijn hond  :biggrin2:
Mij doet het wat denken aan van die oude Turkse bergvrouwtjes...  :-X
Gebruikersavatar
Door S
#2981149
Overigens even terug on-topic: ik zit ook al een tijdje te twijfelen om een hondenbadjas aan te schaffen. Alleen: 1. ik vind het wel duur voor wat het maar is en 2. ik vraag me af of de hond dan niet juist gaat stinken omdat die lucht (denk ik?) niet echt goed weg kan. Plus dat onze pup nogal een gevoelig huidje heeft en dan ben ik een beetje bang dat hij weer een of andere uitslag gaat krijgen.

Verder lijkt het me wel fijn omdat het ze toch wat warmer houdt en uiteraard het interieur wat droger en properder blijft...  ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door